Klan Sarutobi (X)


Klan Sarutobi (X)

Postprzez ShinjuRegashi » 30 maja 2014, 12:58 post_id: #342

Sarutobi Ichizoku

TaiJutsu (walka wręcz) - dozwolone
KenJutsu (walka mieczem/kataną) - dozwolone
GenJutsu (sztuka iluzji) - dozwolone
NinJutsu (wykorzystanie czakry) - dozwolone
SoshiJutsu (NinJutsu Żywiołowe) - wymagane [Musi być ustawione na miejscu pierwszym]
DouJutsu (sztuki oczne) - niedozwolone
SenJutsu (wykorzystanie czakry z otoczenia) - niedozwolone
HiJutsu (łączenie żywiołów) - niedozwolone
FuuinJutsu (pieczętowanie) - dozwolone
HiruJutsu (leczenie) - dozwolone
Dorujutsu (kuglarstwo) - niedozwolone
Kyujutsu (łucznictwo) - dozwolone
Bukijutsu (bronie różne) - dozwolone
Jikukan (techniki czasoprzestrzenne) - dozwolone



Bonus - Podwyższona ilość żywiołów




Sarutobi to klan, który opanował kontrolę nad pięcioma podstawowymi żywiołami. Są w tym nawet lepsi niż sławny klan Rikudo. Można powiedzieć, że walka przy użyciu Soshijutsu jest częścią ich Kekkei Genkai. Klan ten bazuje na technikach żywiołowych, to w nich jest najlepszy. Z drugiej strony nie można powiedzieć, że w czymkolwiek jest słaby. Już zaczynający akademię członek tego klanu odkrywa w sobie minimum dwa z pięciu elementów chakry, przeciętny Genin posiada tyle żywiołów ile najbardziej zaawansowani Chuunini. Dokładnie tak jak Rikudo klan ten dąży do posiadania wszystkich 5 ogniw.

Uwagi:

- Członkowie Sarutobi z rangą Genina posiadają 2 dowolnie wybrane przez siebie żywioły
- Chuunin z tego klanu posiada 3 podstawowe żywioły
- T.Jounini z tego klanu posiadają wszystkie 5 żywiołów




Sousakuryoku o Issai

Jest to zdolność pasywna klanu Sarutobi. Tłumacząc tą frazę na polski otrzymamy "Geniusz we wszystkim". Właśnie tymi 3 słowami należy opisywać każdego członka tej dumnej rodziny z byłej wioski Liścia. Członkowie tegoż klanu mogą wzmocnić wiele podstawowych cech i wykroczyć poza klasyczne kanony. Rozwijają się oni przez całe swoje życie, poszczególne bonusy pojawiają się u nich wraz z własnym samodoskonaleniem. Krótko mówiąc, już przy urodzeniu członek klanu Sarutobi jest w czymś lepszy niż inni shinobi. Pojedyncze wzmocnienie wydaje się być słabe przy dziesiątkach klanowych technik, jednak starsi członkowie tego klanu są tak wszechstronni, że przeciwnicy po prostu boją się ich na polu walki. Można powiedzieć, że ludzi z tego klanu posiadają parę atutów. Oczywiście jest to przerośnięte sformułowanie, gdyż wzmocnienia te nie dorównują atutom. Z drugiej strony, są wyjątkowo użyteczne i razem mogą stać się zdecydowanie lepszą bronią niż jeden osamotniony atut.

Uwagi:

- Członkowie klanu Sarutobi nie dobierają atutu, w to pole wpisują Sousakuryoku o Issai
- Członkowie klanu Sarutobi płacą za techniki Shoshijutsu jak za jutsu z pierwszej specjalizacji
- Przy doświadczeniu postaci D- członek Sarutobi dobiera 2 bonusy z niżej wymienionych
- W momencie zwiększenia poziomu doświadczenia Sarutobi dobiera sobie dodatkowy bonus
- W momencie wejścia na rangę C członek klanu może dobrać 2 bonusy zamiast jednego
- W momencie wejścia na rangę B członek klanu może dobrać 2 bonusy zamiast jednego
- W momencie wejścia na rangę A - członek klanu może dobrać 2 bonusy zamiast jednego
* Dodatkowa technika do rangi B (Możliwość nauki bez wydawania na nią KT)
* Obniżenie rangi dowolnej techniki o 1 (Wymaga dobrania dodatkowego jutsu rangi B)
* Każda statystyka podniesiona o 5%
* Każda statystyka podniesiona o 10% (Wymaga wcześniejszego podniesienia o 5%)
* Dodatkowa specjalizacja znajdująca się na 4 miejscu (Można posiadać 2 specki na 4 miejscu)
* Dodatkowa specjalizacja znajdująca się na 3 miejscu (Wymaga dobrania najpierw specki na 4 miejsce)
* Chakra wzmocniona o 5%
* Chakra wzmocniona o 15% (Wymaga wcześniejszego wzmocnienia o 5%)
* Zmniejszony koszt chakry wszystkich jutsu o 10% (Wymaga wzmocnienia chakry o 5%)
* Koszt Chakry jednej wybranej przez nas techniki spada o 50% (Wymaga wzmocnienia chakry o 5%)
* Możliwość nauki 1 dodatkowej Ski (ranga nie jest ważna)
* Brak konieczności nauki jutsu rangi S od kogokolwiek (Wymaga wybrania bonus z dodatkowym jutsu rangi S)
* Bonus do misji samodzielnych i drużynowych wynoszący 1 KT
* Trucizny traktujemy tak, jakby miały siłę odpowiadającą 1 randze niżej
* Zwiększenie progu składania pieczęci o 1
* Pojawia się ostatni próg składania pieczęci, powoduje on, że nie zabiera nam to czasu z ruchu (najpierw wymaga zwiększenia progu składania pieczęci)
* Wszystkie obrażenia przesuwają się o 0,15 w górę (do zabicia czy paraliżu normalnego człowieka potrzeba 3,0 większej siły, to tutaj siła ta musi być 3,15 raza większa)
* Anty Genjutsu są silniejsze o 10 pkt
* Dodatkowy żywioł (z 5 podstawowych), przed wbiciem rangi


Wszystkie bonusy poza tymi, które dobieramy po osiągnięciu rang D-, C, B, A wybierane są drogą losowania. Oznacza to, że członek klanu Sarutobi po osiągnięciu rangi pozwalającej na dobranie tylko jednego bonusu, musi wybrać trzy spośród dostępnych i wysłać je do administratora, którzy wybierze jeden z nich.



Sarutobi no X

Jest to wyjątkowo przydatna zdolność członków klanu Sarutobi. Dzięki niej są oni w stanie wzmocnić dowolną technikę z działu Soshi bądź nin. Cała sztuczka polega na lepszej koncentracji chakry i dodaniu jednej pieczęci podczas tworzenia techniki. Dodatkowo ulepszona technika będzie trochę tańsza, co jest absolutnym fenomenem. Zdecydowanym minusem jest fakt wymuszonej podwójnej nauki - mówiąc wprost, by przyswoić ulepszoną wersję jutsu, członek klanu Sarutobi musi ponownie się go nauczyć. Dodatkowo, by być w stanie ulepszać techniki, musi on posiadać jakąś wiedzę z danej dziedziny, tak więc musi mieć wyuczoną przynajmniej jedną technikę wysokiej rangi. Te ograniczenia powodują, że Sarutobi no X nie będzie dostępne dla młodych Geninów, jednak doświadczeni Jounini będą posiadali w swym arsenale szereg świetnych polepszanych technik, które bez problemu będą pokonywać swoje słabsze odpowiedniki w rękach innych shinobi.

Uwagi:

- Specjalna Nauka kosztuje 3 KT/GT
- Przeliczniki do siły, szybkości i wytrzymałości wzmocnionego jutsu rosną o 15%
- Koszt wzmocnionej techniki spada o 10% chakry
- Spadek kosztu jutsu łączy się z ulepszeniem związanym z obniżeniem kosztu wszystkich technik o 10% (100-10-10=80)
- Można wzmacniać tylko Soshi i nin jutsu
- Do wykonania techniki potrzebna jest jedna pieczęć więcej
- Jeśli technik ma rangę B, to koszt specjalnej nauki jest wyższy i rośnie z każdą ulepszoną techniką (Specjalna Nauka kosztuje 5 KT/GT, każda następna nauka kosztuje o 3 pkt więcej)
Ranga: S/B
Koszt: 0
Wymagania: Jutsu rangi A z danego działu technik
Ilość pieczęci: +1 do wzmocnionej techniki
Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Techniki Klanowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl