Kuźnia

Międzynarodowa organizacja kupców, posiadająca swoje siedziby na terenie wszystkich trzech wielkich frakcji. Każdy shinobi pragnący zakupić jakikolwiek ekwipunek, musi odwiedzić jedną z nich.

Kuźnia

Postprzez ShinjuRegashi » 8 sty 2014, 16:43 post_id: #80

Ponieważ pięść ludzka nie sforsuje tarczy tak dobrze jak katana, a rzut shurikenem nie będzie miał podobnej siły co uderzenie młotem, została wprowadzona "Penetracja pancerza w przypadku zbroi", "Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało" i "Penetracja pancerza w przypadku rzutu". Na czym to polega? Gdy w Uwagach do danej broni mamy napisane: "Penetracja pancerza w przypadku zbroji +x", to w przypadku ataku daną bronią na zbroję/tarczę dostajemy x darmowych punktów siły. Ostatni z wymienionych "bonusów" tak naprawdę zazwyczaj jest karą. Dlaczego? Rzut, nawet bardzo silny, zada mniejsze obrażenia niż bezpośrednie uderzenie. Oczywiście nie dodajemy penetracji za rzut do penetracji za uderzenie na zbroję/gołe ciało.

Co więcej, aby uniknąć sytuacji gdy ktoś rzuca przedmiotem nie przeznaczonym do rzucania argumentując udaną akcję statystykami(np. rzut we wroga kataną), została wprowadzona kara. Jeśli rzucamy przedmiotem nie przeznaczonym do rzucania, otrzymujemy karę do rzutu wynoszącą 30 pkt siły i 30 pkt zręczności. Co więcej naraz można rzucić tylko jedną taką bronią.


Kunai
Broń do walki na krótki dystans
Broń do walki na dystans przy sile +35 i zręczności +30(zalecane)
Pierwsza podstawowa broń shinobi. Krótkie ostrze z kółeczkiem na końcu. Ma bardzo wiele zastosowań. Można nim bez problemu rzucać, jak i walczyć w zwarciu. Stosowany w połączeniu z innymi brońmy, jak na przykład wybuchowe notki. Może być przyczepiony linką, przenosić małe przywiązane obiekty, jak i służyć do obrania jabłka w trudnych warunkach.
Uwagi:
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +0
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +5
- Penetracja w pancerza w przypadku rzutu - 10
- Długość rękojeści to 10 cm
- Długość ostrza to 10 cm
- Wytrzymałość to 180
- Jeden obniża udźwig o 5
Koszt: 50y za paczkę. W paczce znajduje się 10 kunai


Hirashin kunai
Broń do walki na krótki dystans
Broń do walki na dystans przy sile +35 i zręczności +30
Jest bardzo podobny do zwykłego, z jedną główną cechą, że zamiast jednego ostrza odchodzą jeszcze dwa po bokach. Na rączce, która służy do trzymania obwiązana jest zazwyczaj pieczęć do używana specjalnej techniki. Używane z początku głównie przez czwartego Hokage.
Uwagi:
- Długość rękojeści to 10cm
- Długość ostrza to 10 cm
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +0
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +5
- Penetracja pancerza w przypadku rzutu -5
- Wytrzymałość to 200
- Jeden obniża udźwig o 5
Koszt: 100y za paczkę. W paczce znajduje się 10 kunai


Ostrza kunai
Broń do walki na krótki dystans
Są to odpowiednio wydłużone kunie. Ostrza mają trochę zagięte, da się ciąć tylko z jednej strony, jednak nadal nie tracą zdolności przebijających. Są zaostrzone na końcach, więc dobrze przy tym służą. Przypominają nieco grube sejmitary. Ich siła przebicia jest niesamowita, jednak są one nieco nieporęczne. Broń wykorzystywana przez ochroniarzy hokage.
Uwagi:
- Kara do zręczności - 5
- Wymagana siła 30
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi + 10
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +5
- Wytrzymałość broni 240
- Jedno obniża udźwig o 35
Koszt: 500y


Shuriken
Broń do walki na dystans
Druga podstawowa broń shinobi. Jest to mała stalowa gwiazda zakończona czterema ostrzami. Można jej użyć do zmylenia przeciwnika, jak i asekuracji. Otwór w środku, do którego wsadzamy palca uniemożliwia zranienie samego siebie.
Uwagi:
- Wytrzymałość to 155
- Penetracja w przypadku rzutu -5
- Jeden obniża udźwig o 2.5
Koszt: 50y za paczkę. W paczce znajduje się 15 shurikenów.


Fūma shuriken (Shuriken demonicznego wiatru)
Broń do walki na dystans
O wiele większy od podstawowej wersji. Jest dużych rozmiarów, jednak fakt, że jest składany ułatwia jego przechowywanie. Przed przygotowaniem go wygląda jak kilka zaokrąglonych noży położonych blisko siebie. Wystarczy rozłożyć cztery zaokrąglone ostrza wokół środka i jest zdatny do użytku. Doskonale zgrywa się z niektórymi technikami, również z innymi rodzajami ekwipunku.
Uwagi:
- Penetracja w przypadku rzutu + 5
- Rozłożenie shurikena trwa półtorej sekundy i za każde 10pkt zręczności trwa o 0,1 s krócej
- Wytrzymałość to 185
- Jeden obniża udźwig o 12
Koszt: 50y za sztukę


Ogromny Shuriken
Broń do walki na dystans
Podobnych rozmiarów do poprzedniego, jednak nie jest już taki kompaktowy. Najczęściej nosi się go na plecach i stamtąd można go szybko ściągnąć. Szybciej można go użyć, jednak nie jest taki wygodny. Jest powiększoną wersją zwykłego shurikena, duża gwiazda z prostymi ostrzami.
Uwagi:
- Penetracja w przypadku rzutu +5
- Wytrzymałość to 215
- Jeden obniża udźwig o 20
Koszt: 50y za sztukę


Wiatrakowy shuriken o trzech ostrzach
Broń do walki na dystans
Pierwsi zaczęli używać go Uchiha. Później przyjął się i też na reszcie świata. Można go nazwać pomniejszoną wersją shurikena demonicznego wiatru. Nie jest już rozkładany, jednak jego mała wielkość sprawia, że już tego nie wymaga. Można go bez probelmu związać stalową linką.
Uwagi
- Brak bonusu/kary do penetracji
- Wytrzymałość 175
- Jeden obniża udźwig 3
Koszt: 20y za sztukę


Koci Shuriken
Broń do walki na dystans
Są odpowiednikami tych małych zwykłych, z jedną ważną różnicą. Są przystosowane do używania przez koty, tak by te się nie zraniły i mogły nimi swobodnie rzucać czy też atakować. Jeżeli znasz jakiegoś kota ninja, albo próbujesz wychować swojego na takiego możesz mu je wręczyć. Na pewno się ucieszy.
Uwagi:
- Żeby ludzie mogli ich swobodnie używać potrzebują 40 zręczności inaczej natychmiastowo się kaleczą podnosząc je.
- Wytrzymałość to 170
- Penetracja w przypadku rzutu +0
- Jeden obniża udźwig o 2
Koszt: 100y za paczkę. W paczce znajduje się 15 kocich shurikenów.


Koci Kunai
Broń do walki na krótki dystans
Działają tak samo jak shurikeny i ludzie mają problemy z ich używaniem. Potrzebują więcej zręczności, gdzie koty mogą odrazu ich używać.
Uwagi:
- Żeby ludzie mogli ich swobodnie używać potrzebują 40 zręczności inaczej natychmiastowo się kaleczą podnosząc je.
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +0
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Penetracja w pancerza w przypadku rzutu -10
- Długość rękojeści to 10 cm
- Ostrza to 10 cm
- Wytrzymałość to 170
- Jeden obniża udźwig o 4
Koszt: 100y za paczkę. W paczce znajduje się 10 kocich kunai


Ostrza chakry
Broń do walki na krótki dystans
Z pozoru przypominają kastety. Mają specjalne otwory na palce jak u właśnie takiej broni. Dłoń osoby dzierżącej zyskuje ostrze i krótki ząb. Używana wraz z niektórymi technikami. Jedna z lepszych broni wraz z Hien, idealnie się nadaje do powiększenia oraz wzmocnienia dzięki temu jutsu.
Uwagi
- Kara -10 zręczności podczas składania pieczęci
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Wytrzymałość 225
- Jedno obniża udźwig o 15
Koszt:150y za sztukę


Senbon
Broń do walki na dystans
Długa igła, najczęściej używana przez skrytobójców i medyków. Potrafi przenosić malutkie obiekty typu dzwoneczki, dzięki czemu nadaje się do mylenia przeciwnika. Obrażenia przez nią zadawane nie są zbyt duże, chyba, że ktoś potrafi wycelować dobrze w punkt witalny. Doskonale nadają się do zatruwania przeciwnika.
Uwagi:
- Wytrzymałość 140
- Penetracja w przypadku rzutu -25 (dla zbroi) lub +10 (na gołe ciało)
- Jeden obniża udźwig o 0,2
Koszt: 200y za paczkę. W paczce znajduje się 20 senbonów


Wysuwane ostrze
Broń do walki na krótki dystans
Jest to krótkie dosyć cienkie ostrze, jednak jest bardzo użyteczne ze względu na możliwość zaskoczenia przeciwnika. Mechanizm jest schowany najczęściej wokół ręki, gdzieś pod rękawem lub pod bandażami. Wysuwa się poprzez przycisk lub mocne uderzenie.
Uwagi:
- Wlicza bonusy za posiadanie taijutsu nie kenjutsu.
- Siła i szybkość wysuwania wynosi 50
- Wytrzymałość ostrza 185
- Wytrzymałość mechanizmu 75
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +5
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Jedno obniża udźwig o 15
Koszt: 250y


Żelazne pazury
Broń do walki w zwarciu
Przeznaczony głównie dla osób walczących w zwarciu. Jest to rękawica, do której przymocowane są trzy pazury. Nie jest możliwe ich wysuwanie, są tam na stałe. Bardzo ciekawe w połączeniu z wietrzną techniką wydłużania broni.
Uwagi:
- Utrudnia składanie pieczęci, przez co trwa to 2 razy dłużej
- Zdjęcie/założenie trwa sekundę -0,1 za każe 10 zręczności, minimum to 0,1
- Penetracja w przypadku zbroi +10
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Wytrzymałość to 240
- Jedne obniża udźwig o 15
Koszt: 150y za sztukę


Nunchaku
Broń do walki w zwarciu
Dwa kije połączone ze sobą łańcuchem. Najtańsze wersje są zrobione przy użyciu drewna, te lepsze przy pomocy różnych metali. Używane głównie przez taiuserów. Trudne w użytkowaniu, jednak całkiem przydatne. Przy dużej sile można wyrządzić poważne szkody.
Uwagi:
- Wymagana specjalizacja z zakresu jujutsu (inaczej nie dostaje się żadnych bonusów)
- Wymaga 30 zręczności
- Wytrzymałość łańcucha to 140
- Wytrzymałość drewnianego kija 130
- Wytrzymałość metalowego kija 250
- Bonus do siły uderzenia +15
- Przeciwnik ma karę -15 percepcji do przewidzenia gdzie wyląduje uderzenie
- Długość łańcucha to pół metra, długość jednego kija to 40cm
- Jedno drewniane obniża udźwig o 20
- Jedno stalowe obniża udźwig o 30
Koszt: 350y za wariant z drewnianym kijem, 500y za metalowy


Eksplodująca notka
Bardzo dobra broń do zasadzek i przemyślanych akcji. Można ją przyczepić do każdego miejsca. Na broń, na budynki, a nawet na czyjeś plecy. Normalnie możliwy jest wybuch przy użyciu odpowiedniej techniki detonującej, jednak notki wybuchają przy podpaleniu lub zderzeniu z czymś. Na przykład, gdy są przyczepione do kunia i trafią w cel.
Uwagi:
- To zwykły papier, więc jego wytrzymałość jest znikoma.
- Przecięcie notki na pół oczywiście spowoduje że będzie bezużyteczna. Jednak dziury w zadrapania na niej nie mają znaczenia.
- Siła wybuchu notki to 40 pkt.
- 100% siły notki obrażeń od wybuchu to obrażenia obuchowe, do tego dochodzi 50% obrażeń od ognia(katon). Najpierw zadawane są obrażenia obuchowe, które mogą zniszczyć ewentualny pancerz, dopiero potem zaś obrażenia od ognia.
- Skuteczny zasięg (czyli z maksymalną siłą) notki (bądź notek) to 0,5cm na każdy punkt siły wybuchu. Potem siła słabnie o 1%na każdy centymetr. Słabną jedynie obrażenia obuchowe.
- Można łączyć notki, powodując większe obrażenia, jednak siła nie sumuje się a oblicza się ze wzoru:
(Pierwiastek z x - 1)*20+40
Gdzie x to ilość użytych notek
A więc dla określonej liczby notek siła wynosi
Ilosć notekObrażenia
140
260
368,28
474,64
580
684,72
789
892,92
996,57
10100
11103,24
12106,33
13109,28
14112,11
15114,83
16117,45
17120
18122,46
19124,85
20127,17
21129,44
22131,65
23133,8
24135,91
25137,97
26140
27142
28143,9
29145,83
30147,7

- Jedena obniża udźwig o 0,2
Koszt: 50y za sztukę


Makibishi
Broń dywersyjna
Małe ostre obiekty, które służą idealnie do ucieczki. Wyrzuca się je na podłoże przez co uniemożliwiają przejście po tym terenie. Można je użyć do zasadzki, lub zagrać taktycznie uniemożliwiając wrogowi którąś z dróg ucieczki. Po stanięciu na nie wbijają się one w stopy i przysparzają dużo bólu. Praktycznie nie możliwe jest dalsze poruszanie się bez usunięcia ich. Zazwyczaj trzymane są w jakimś pojemniczku, który wystarczy otworzyć i wysypać zawartość.
Uwagi:
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +15 (gdyby ktoś biegał na bosaka ;])
- Ich promień to 1 cm, więc obrażenia stóp nie będą głębsze niż 1- 1,5 cm. Chodzenie po oberwaniu takimi kilkoma jest prawie niemożliwe(wymagany wysoki charakter)
- Siła wbicia się w ciało jest równa połowie wagi
- Wytrzymałość to 280
- Jedno obniża udźwig o 0,2
Koszt: 40y za paczkę, w paczce znajduje się 20 sztuk



Broń do walki na krótki dystans
Jest to dosyć zwykły bojowy kij. Nie posiada jakichś szczególnych właściwości, to po prostu 1,8 metra drewna (najczęściej dębowego, jednak występują również wersje bambusowe). Trzyma się go oburącz.
Uwagi:
- Wymagana specjalizacja z zakresu jujutsu (inaczej nie dostaje się żadnych bonusów)
- Siła uderzenia większa o 15 pkt
- Szybkość uderzenia jest większa(czas wyprowadzania ciosu pozostaje taki sam mimo zwiększonej odległości)
- Wytrzymałość wynosi 225pkt
- Jeden obniża udźwig o 20
Koszt: 300y


Chain Wind Staff (Łańcuchowa wietrzna laska)
Broń do walki na dystans
Jest to dość zwyczajny kij zakończony łańcuchami. Do ostatnich ogniw przyczepione są obciążniki. Może być rzucony podobnie do bumerangu. Szybkie obracające się łańcuchy mogą spowodować niezłe spustoszenie.
Uwagi:
- Wytrzymałość wynosi 230
- Szybkość lotu +10
- Zręczność do rzutu czymś takim - 15
- Siła uderzenia lecącym ciężarkiem +15
- Jeden obniża udźwig o 25
Koszt: 200y za sztukę


Cleaver Sword (Siepacz)
Broń do walki na krótki dystans
Ma duże ostrze, przypominające trochę tasak. Jest szeroki i ma całkiem długą rękojeść. Idealnie nadaje się do rozrąbywania, lub też odrąbywania. Jak każdy miecz dobrze przewodzi elektryczność i ma dobrą synergię z nasycającymi chakrą technikami raitonu.
Uwagi:
- Wymagana siła 40 pkt
- Wytrzymałość ostrza to 300 jednostek
- Kara do zręczności - 20pkt
- Penetracja w przypadku zbroi +10
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Jeden obniża udźwig o 50
Koszt:900y


Eksplodująca sfera
Broń do walki na dystans
Jest to kula do której powbijane są kunaie. W zestawie są tam również przyczepione dwie wybuchowe notki. Nie nadaje się zbytnio do normalnego przechowywania, dlatego trzyma się tą broń w zwoju. Notka wybucha po użyciu odpowiedniej techniki detonującej lub mocnym uderzeniem w coś przez broń.
Uwagi:
- Siła wybuchu jest równa dwóm notkom, czyli wynosi 60 pkt. Tak samo ma się sprawa z zasięgiem
- Kunai'e wylatują we wszystkie strony ze siłą równą 80.
- W kulę jest wbite 25 noży.
- Jedna obniża udźwig o 50(dlatego przechowywana jest w zwoju)
Koszt:350


Kula eksplodujących notek
Broń do walki na dystans
Jest to kulka ładnie zwiniętych ze sobą dwudziestu notek. Wiatr co prawda może ją bez problemu zwiać, jednak w zamkniętych pomieszczeniach może powodować nie małe szkody. Wybucha jak zwykłe notki, po odpaleniu przy pomocy techniki lub przy zderzeniu.
Uwagi:
- Siła i zasięg jak przy zwyczajnych notkach połączonych ze sobą.
- Notek nie można oderwać od kuli.
- Jedna obniża udźwig o 4
Koszt:700y


Podwodna kula eksplodujących notek
Broń do walki na dystans
Działa podobnie jak poprzedniczka, jednak jest odporna na wodę. Dokładniej do wybucha po czterech sekundach, gdy wpadnie do cieczy.
Uwagi:
- Używając nie pod wodą, obrażenia takie same jak przy normalnej kuli
- Wybuch nie powoduje poparzeń(co chyba logiczne).
- Fala uderzeniowa ma w wodzie 2,5x większy zasięg.
- Jedna obniża udźwig o 4
Koszt: 900y za sztukę


Cep bojowy
Broń do walki na krótki dystans
Kij z dołączonym łańcuchem, na którego końcu zawieszona jest żelazna kula. Również wersja z samym łańcuchem i przyczepioną kulą na końcu. Całkiem dobrze zwiększa zasięg ataku, zadaje obrażenia kłute. Wystarczy dobre uderzenie w głowę by znokautować przeciwnika.
Uwagi:
- Kara - 20 zręczności do trafienia w odpowiednie miejsce
- Uderzenie kulą +15 do siły
- Wytrzymałość 225
- Jeden obniża udźwig o 30
Koszt:300y


Lodowa bomba
Broń do walki na dystans
Mała błękitna kulka ze sznurkiem. Wystarczy mocne zderzenie z jakimś obiektem by aktywować jej efekt. Ochładzają się rzeczy wokół miejsca trafienia, gdy wcześniej miały niezbyt wysoką temperaturę mogą nawet zostać zamrożone. Wystarczy przywiązać do kunaia i rzucić nim.
Uwagi:
- Po uderzeniu w przedmiot zamraża go na odległości metra
- Po zamrożonej powierzchni nie można biegać bez skoncentrowania czakry w stopach(grozi upadkiem)
- W przypadku zamrożenia części ciała, może dojść do szoku termicznego, jeśli suma wytrzymałości i charakteru jest mniejsza niż 50.
- Jeśli nie doszło do szoku termicznego, to zamrożona część ciała ma znacząco obniżoną sprawną motoryczną(- 80% do siły, zręcznośći i szybkości)
- Jedena obniża udźwig o 2
Koszt: 100y za sztukę


Kusarigama
Broń do walki na krótki dystans
Jest to dwumetrowy łańcuch z jednej strony zakończony odważnikiem a z drugiej strony sierpem. Można nim swobodnie obkręcać nad głową czekając na atak przeciwnika i w odpowiedniej chwili skontrować. Odważnik pozwala też na owinięcie przeciwnika łańcuchem przy sprawnym rzucie.
Uwagi:
- Wymagana specjalizacja z zakresu jujutsu aby otrzymać jakiekolwiek bonusy
- Uderzenie odważnikiem +10 do siły
- Wytrzymałość to 240
- Dla sierpa bonus do penetracji w przypadku zbroi +5
- Dla sierpa bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Jeden obniża udźwig o 30
Koszt: 450y


Jōhyō
Broń do walki na odległość
Nie doceniana broń. Jest do z jednej strony szpulka, na której obwiązany jest sznurek. Na końcu linki jest coś w stylu rzutki. Broń ta jest dosyć szybka, posługuje się nią najczęściej kręcąc szpikulcem na różne strony. Nie jest wytrzymała i nie obroni nas przed atakiem, ale dobrze wykorzystana potrafi być bardzo użyteczna.
Uwagi:
- Siła przebicia w przypadku zbroi -5
- Siła przebicia w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Wymagana zręczność 40
- Wytrzymałość to 75
- Jedno obniża udźwig o 5
Koszt: 100y


Bojowe szczypce
Broń do walki na krótki dystans
Mocowane na ręce dwa ostrza. Przy zaciśnięciu dłoni szczypce zbliżają się do siebie tnąc obiekty między nimi. Wszystko działa dzięki linką, którymi obwiązana jest dłoń używającego.
Uwagi:
- Niemożliwe składanie pieczęci, gdy ma się założoną broń
- Zakładanie/ściąganie broni trwa 3 sekundy
- Wytrzymałość to 270
- Bonus do penetracji w przypadku zbroi +10
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +20
- Jedne obniżają udźwig o 45
Koszt: 500y za sztukę


Plujka snajperska
Broń do walki na dystans
Broń służąca do cichego eliminowania lub osłabiania przeciwnika. Ma odpowiedni celownik, który ułatwia celowanie. Raczej ciężko jej użyć w otwartej walce, gdyż trzeba się chwile przygotować, jednak gdy walczy się w kilka osób sprawa jest ułatwiona. Wymaga strzałek.
Uwagi:
- Strzałki wylatują z siłą równą 80% siły
- Wytrzymałość plujki to 90 pkt
- Strzałki mogą stanowić świetne połączenie z trucizną
- Maksymalnie możemy mieć załadowane 3 strzałki
- Ładowanie plujki trwa sekundę + 0,5 sekundy za każdą strzałkę, -0,2 za każe 10 zręczności
- Jedna obniża udźwig o 25
Koszt: 200y


Strzałki
Amunicja
Używane do plujki. Jest to igła z pojemniczkiem, którą można wypełnić jakimś płynem. Wystarczy załadować, wycelować i dmuchnąć. Sama w sobie nie powoduje poważnych obrażeń, jednak wstrzykuje do organizmu zawartość pojemnika.
Uwagi:
- Wytrzymałość strzałki to 100
- Penetracja w przypadku zbroi -10
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Jedna obniża udźwig o 1
Koszt: 20y za sztukę


Tantō
Broń do walki na krótki dystans
Broń o dosyć specyficznym wyglądzie. Jest to jakby mała katana, przecięta w pół. Ostrze jest krótsze i nie posiada ostrego zakończenia, trudniej jest więc nią przebijać obiekty. Podstawowym atutem tej broni jest fakt, że łatwiej się nią posługiwać i jest całkiem szybka. Ruchy takim krótkim ostrzem są szybsze od swoich większych odpowiedników.
Uwagi:
- Wytrzymałość broni to 235
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Długość ostrza to zaledwie pół metra
- Bonus do zręczności przy posługiwaniu się tą bronią + 5
- Jedno obniża udźwig o 20
Koszt: 350y


Katana
Broń do walki na krótki dystans
Bardzo popularna broń w Japonii. Jest uniwersalna i dosyć powszechnie używana. Katana to długie ostrze, przy okazji bardzo mocne. Jej czubek jest lekko wygięty do góry, umożliwiając każdą formę ataku. Walczy się nią trzymając obie dłonie na rękojeści, którego długość jest specjalnie dostosowana do tego. Jej ostrze nie jest zbyt grube, dzięki czemu dobrze balansuje między szybkością a siłą i wytrzymałością. Jest ostra tylko z jednej strony.
Uwagi:
- Wytrzymałość to 250
- Bonus do penetracji w przypadku zbroi +10
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Łączy się ze wszystkimi technikami kenjutsu
- Jedna obniża udźwig o 35
Koszy: 800y


Podwójne krótkie ostrza
Broń do walki na krótki dystans
Ich ciężar i długość sprawia, że są specjalnie przystosowane do używania ich w obu rękach. Nie znaczy to, że nie można porzucić któregoś i walczyć tylko jednym. Idealne dla użytkowników elementu wiatru. Są zaostrzone z obu stron i mają błękitny kolor. Kupuje się od razu dwa w zestawie.
Uwagi:
- Wytrzymałość to 210
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Przy używaniu tylko jednego(w jednej ręce) kara - 10 do zręczności i szybkości przy wyprowadzaniu ciosów
- Jedno obniża udźwig o 15
Koszt: 600y za 2 sztuki


Wibrujące miecze
Broń do walki na krótki dystans
Ich liczba wynosi siedem i są używane w specjalnym stylu walki Beejutsu. Przypominają bardziej dłuższe sztyletu ostro zakończone. Przy użyciu odpowiednich technik użytkownik tego stylu wprowadza je w drganie przez co ich siła penetrująca jest o wiele większa. Trudniej jednak się walczy, gdy mamy 7 mieczy powtykanych między różne części ciała.
Uwagi:
- Wymagane 50 zręczności i dowolna specjalizacja jujutsu aby móc używać tego stylu
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Bonus +15 do szybkości podczas wyprowadzania uderzeń
- Kara -15 prędkości podczas poruszania się, bieg jest wykluczony
- Wytrzymałość każdego z mieczy równa jest 220
- Jeden obniża udźwig o 10
Koszt: 75y za sztukę


Miecz rycerski
Broń do walki na krótki dystans
Jest jednym z dłuższych mieczy przy czym jest również szeroki. Jego zakończenie jest bardziej zaokrąglone, jest jednak za to obustronny. Idealny na wyzwania i pojedynki. Całkiem swobodny w użyciu i współgra z wieloma technikami.
Uwagi:
- Wymagane 35 siły aby móc nim władać
- Wymagane 50 siły aby móc nim władać jedną ręką
- Za każdy brakujący punkt siły otrzymujemy karę - 1,5 pkt szybkości i - 1,5 pkt zręczności
- Wytrzymałość to 275
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Jeden obniża udźwig o 40
Koszt: 1000y


Bransolety
Broń do walki na krótki dystans
Stosowane przez taiuserów. Zakłada się je tuż przed nadgarstkiem, nadal jednak pozwalając na obracanie nim. Można się wtedy zasłonić takim czymś, czy też nawet zaatakować. Ciężko jest je zniszczyć. Nie przeszkadzają w żaden sposób w używaniu technik.
Uwagi:
- Siła uderzenia wzrasta o 10 przez uderzenie bransoletą(podobna sprawa jakbyśmy uderzali kastetami
- Wytrzymałość bransolety wynosi 300
- Wymagane 55 siły. Za każdy brakujący punkt siły dostajemy karę wynoszącą 2,5 pkt szybkości
- Jedna obniża udźwig o 45
Koszt: 350y za sztukę


Tonfa
Broń do walki na krótki dystans
Wykonane z twardego drewna kijki z odpowiednimi uchwytami. Gdy się je trzyma osłaniają od spodu praktycznie całe przedramię. Używane przez taiuserów. Idealne do ataku i obrony, często chronią nawet przed złamaniem ręki. Kupowane w parach.
Uwagi:
- Wytrzymałość to 180
- Siła uderzenia +5 pkt
- Jedna obniża udźwig o 15
Koszt: 75y za sztukę


Łuk
Broń do walki na dystans
Kawałek drewna i cięciwa. Żadnej filozofii, bierzesz strzałę, naciągasz i puszczasz cięciwę w odpowiedniej chwili. Używany przy jednym ze stylów walki. Jest to jeden z najprostszych i najtańszych wersji. Trzeba pamiętać o strzałach.
Uwagi:
- Obrażenia zadawane przez wystrzelone strzały odpowiadają 40%siły + 40% zręczności + osobno siła strzały.
- Długość to 80 centymetrów
- Wytrzymałość całości to 100
- Jeden obniża udźwig o 10
- Czas naciągania strzały to jedna sekunda -0,1 za każe 10 zręczności
Koszt: 100y


Długi łuk
Broń do walki na dystans
– Już lepsza od swojego poprzednika, gdyż zadająca większe obrażenia. Minusem jest to, że trzeba w to włożyć więcej siły, jednak gdy to się uda efekt będzie o wiele lepszy. Zajmuje więcej miejsca i jest większy, jednak mocniejszy. Minusem jest to, że nie jest już taki szybki i łatwy w obsłudze.
Uwagi:
- Wymagana zręczność i siła by móc się posługiwać wynosi 20.
- Obrażenia zadawane przez wystrzelone strzały odpowiadają 60%siły + 40% zręczności + osobno siła strzały.
- Długość to 160 centymetrów.
- Wytrzymałość całości to 160
- Jeden obniża udźwig o 30
- Czas naciągania strzały to 1,3 sekundy -0,1 za każe 10 zręczności
Koszt: 500y


Łuk refleksyjny
Broń do walki na dystans
Jeden z lepszych dostępnych łuków. Jego zasięg wystrzału jest największy i idealnie balansuje miedzy siłą a szybkością. Wymaga jednak jeszcze większej siły zręczności niż jego poprzednicy. Jego wygląd nie jest już taki prosty, różne zdobienia i zaokrąglenia cieszą oko.
Uwagi:
- Wymagana zręczność i siła by móc się posługiwać wynosi 30
- Obrażenia zadawane przez wystrzelone strzały odpowiadają 30%siły + 90% zręczności + osobno siła strzały
- Długość to 100 centymetrów.
- Wytrzymałość całości to 200
- Jeden obniża udźwig o 25
- Czas naciągania strzały to 1,5 sekunda -0,11 za każe 10 zręczności
Koszt: 1000y


Łuk bloczkowy
Broń do walki na dystans
Najlepszy możliwy normalnie do kupienia łuk. To już jest broń profesjonalna i gdy widzisz kogoś z nim to wiesz, że to nie przelewki. Jest on robiony już nie tak całkiem z drewna, a bardziej ze stopów metali. Jest sztywniejszy od innch łuków przez co jego siła jest o wiele większa. Również charakteryzuje się większą wytrzymałością i celnością.
Uwagi:
- Wymagana zręczność i siła by móc się posługiwać wynosi 45
- Obrażenia zadawane przez wystrzelone strzały odpowiadają 70% siły+ 70% zręczności + osobno siła strzały
- Długość to 90 centymetrów
- Wytrzymałość całości to 300
- Jeden obniża udźwig o 35
- Czas naciągania strzały to 2 sekunda -0,15 za każe 10 zręczności
Koszt: 1800y


Strzały drewniane
Amunicja
Po prostu cienki kawałek drewna zakończony grotem. Pocisk nie jest zbytnio ostry, jak i również nie jest wytrzymały. Jest to najtańsza opcja, na jaką można sobie pozwolić, najczęściej używana na treningach.
Uwagi:
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi -20
- Penetracja pancerza w przypadku strzału na gołe ciało -5
- Długość to 45 centymetrów
- Wytrzymałość całości to 50
- Jedna obniża udźwig o 0,5
Koszt: 3y za sztukę


Strzały aluminiowe
Amunicja
Już łatwiej przebija się przez pancerze i skórę jak i jest odporniejszy na obrażenia. Nie reagują już tak łatwo na wiatr, przez co ich celność jest większa.
Uwagi:
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi -10
- Penetracja pancerza w przypadku strzału na gołe ciało +5
- Długość to 45 centymetrów
- Wytrzymałość całości to 100
- Jedna obniża udźwig o 0,5
Koszt: 5y za sztukę


Strzały karbonowe
Amunicja
Jest lżejsza od swojej poprzedniczki, jednak za to są mniej wytrzymałe. To już lepsza klasa jeżeli chodzi o wybór.
Uwagi:
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +0
- Penetracja pancerza w przypadku strzału na gołe ciało +10
- Długość to 45 centymetrów.
- Wytrzymałość całości to 200
- Jedna obniża udźwig o 0,5
Koszt: 10y za sztukę


Strzały aluminiowo-karbonowe
Amunicja
Najtrwalsze i najbardziej wytrzymałe. Wynikają z połączenia dwóch poprzednich typów, przez co zachowują najlepsze cechy z obydwu. Z odpowiednim łukiem i opanowaniem specjalizacji można robić cuda. Są też najdroższe, tak więc najlepiej zachować je na najgorszą chwilę.
Uwagi:
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi + 5
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na strzału ciało +15
- Długość to 45 centymetrów.
- Wytrzymałość całości to 300
- Jedna obniża udźwig o 0,5
Koszt: 20y za sztukę

UWAGA! Należy pamiętać, że jest technika naprawiająca strzały!


Dzida
Broń do walki na krótki dystans
Broń do walki na dystans
Dosyć podstawowa broń wywodząca się z dawnych czasów. Prosty kij zaostrzony na samym końcu. O dziwo nie posiada właśnie żadnego grotu, jednak jego koniec jest odpowiednio utwardzany w ogniu i przygotowywany. Służy tylko do przebijania, w ostateczności można też nią rzucić.
Uwagi:
- Długość drzewca i zarazem ostrza to 120cm.
- Penetracja w przypadku rzutu +10
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Wytrzymałość to 190
- Jedna obniża udźwig o 30
Koszt: 75y


Partyzana
Broń do walki na krótki dystans
Broń o obosiecznym grocie. Umocowany jest on na końcu całkiem zwykłego drzewca. Początek grotu rozgałęzia się na dwie strony formując coś na styl półksiężyca albo skrzydeł. Głównie służy do przebijania, jednak można też nią ciąć.
Uwagi:
- Aby walczyć (walczyć, a nie wykonać jedno pchnięcie) tym typem broni wymagana jest specka jujutsu
- Wytrzymałość drzewca to 160, a ostrza 250
- Długość drzewca to 175 cm
- Długość ostrza to 25 cm
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Jedna obniża udźwig o 40
Koszy: 300y


Naginata
Jest to już trochę wyższa klasa broni tego typu. Długi drzewiec zakończony jakby przymocowaną częścią ostrza. Owa końcówka przypomina jakby właśnie część katany. Dzięki takiemu połączeniu tą bronią można jednocześnie przekuwać jak i ciąć.
Uwagi:
- Aby walczyć (walczyć, a nie wykonać jedno pchnięcie) tym typem broni wymagana jest specka jujutsu
- Długość drzewca to 160cm
- Długość ostrza to 40cm
- Wytrzymałość drzewca to 160, a ostrza 25
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Penetracja w przypadku pancerza +5
- Jedna obniża udźwig o 60
Koszt: 600y


Halabarda
Niezwykle uniwersalna i mocna broń. Zakończona jest bowiem z jednej strony toporem, z drugiej hakiem a pomiędzy nimi wychodzi ostrze włóczni. Zależnie od potrzeb można tak naprawdę zaatakować w jaki sposób się chce.
Uwagi:
- Aby walczyć(walczyć, a nie wykonać jedno pchnięcie) tym typem broni wymagana jest specka jujutsu
- Długość drzewca to 220cm.
- Długość ostrza to 25cm.
- Penetracja w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Penetracja w przypadku zbroi +5
- Wytrzymałość drzewca to 200, a ostrza 270
- Jedna obniża udźwig o 70
Koszt 800y

[

Kusza
Broń do walki na dystans
Broń strzelająca na odległość, jednak różni się zasadniczo od łuku. Po pierwsze na pewno budową, a dodatkowo można naciągnąć cięciwę i wstrzymać się z wystrzałem na dowolnie długi czas. Strzela się dopiero naciskając spust. Do strzelania z niej używa się bełtów.
Uwagi:
- Nie można używać technik ze specjalizacji Kyujutsu
- Kuszę od razu zamawiamy z jakąś konkretną siłą potrzebną do naciągu("kupuję kuszę o sile naciągu 50")
- Możemy naciągać tylko kuszę kiedy nasza siła jest większa od siły naciągu.
- Naciągnięcie trwa 3-5 sekund(zależnie od warunków)
- Siła wystrzału bełtu jest równa sile potrzebnej do naciągu*1,2
- Strzelając "z biodra" nasza zręczność do trafienia jest równa 60% naturalnej zręczności.
- Jedna obniża udźwig o 30
- Możliwość zwiększenia siły naszej kuszy, bez konieczności kupowania nowej(patrz niżej)
Koszt: 600y


Kusza samopowtarzalna
Broń do walki na dystans
Jej specyfiką jest to, że można jej używać za pomocą jednej ręki. To pozwala nam na używanie dwóch na raz. Ma na górze umieszczony magazynek, który mieści 10 bełtów. Na początku trzeba naciągnąć sprężynę i tak przygotowana broń jest gotowa. Teraz wystarczy tylko wciskać spust aż do czasu, gdy skończy się magazynek.
Uwagi:
- Nie można używać technik ze specjalizacji Kyujutsu
- Kusza mieści 10 bełtów
- Ładowanie kuszy trwa 15 sekund
- Kuszę od razu zamawiamy z jakąś konkretną siłą potrzebną do naciągu("kupuję kuszę o sile naciągu 50")
- Możemy wystrzelić z kuszy kiedy połowa naszej siły jest większa od siły naciągu.
- Siła wystrzału bełtu jest równa sile potrzebnej do naciągu*1,2
- Strzelając "z biodra" nasza zręczność do trafienia jest równa 60% naturalnej zręczności.
- Jedna obniża udźwig o 30
- Możliwość zwiększenia siły naszej kuszy, bez konieczności kupowania nowej(patrz niżej)
Koszt: 800y


Arbalest
Broń do walki na dystans
O wiele większy od swojej podstawowej wersji. Tutaj już wszystko było głównie ze stali, nie z drewna. Wymaga też odpowiedniej siły by móc go używać. Cięciwę zaciska się kołowrotkiem co zajmuje dosyć sporo czasu, jednak siła przebicia jest zniewalająca. O wiele łatwiej jest się jej przebić przez zbroje niż kuszy, jednak właśnie dużym minusem jest czas przygotowania.
Uwagi:
- Nie można używać technik ze specjalizacji Kyujutsu
- Kuszę od razu zamawiamy z jakąś konkretną siłą potrzebną do naciągu("kupuję kuszę o sile naciągu 50")
- Kusza na korbkę, więc siła naciągu może być dwukrotnie większa od naszej siły. Mimo to naciągnięcie trwa sekundę za każdy brakujący punkt siły, ale nigdy mniej niż w przypadku zwyczajnej kuszy.
- Siła wystrzału bełtu jest równa sile potrzebnej do naciągu*1,2
- Strzelając "z biodra" nasza zręczność do trafienia jest równa 60% naturalnej zręczności.
- Jedna obniża udźwig o 45
- Możliwość zwiększenia siły naszej kuszy, bez konieczności kupowania nowej(patrz niżej)
Koszt: 1200y


Bełty
Amunicja
Amunicja do kusz. Jest znacznie krótszy i cięższy od zwykłej strzały.
Uwagi:
- Bonus do penetracji w przypadku zbroi +5
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +10
- Jeden obniża udźwig o 1
Koszt: 5y za sztukę


Zmiana siły kuszy
Usługa
Nasza kusza sprzed kilku lat jest dla nas za lekka? Teraz nie ma już takiego problemu. Można przerobić kuszę, aby jej siła naciągu była większa.
Uwagi:
- Zmienia siłę naciągu kuszy.
Koszt: 50y


Nagamaki
Jest to cięższa wersja katany z wyjątkowo długą rękojeścią, pozwalającą na zadawanie wyjątkowo celnych i silnych ciosów. Można ją uznać za broń pośrednią między naginatą a kataną, gdyż łączy cechy obydwu, jednak jest zdecydowanie bronią sieczną, aniżeli drzewcową. Jest jednosieczna i dość ciężka, jednak zarazem niewiarygodnie poręczna jeśli chodzi o cięcia, do których została stworzona. Pchnięcie taką bronią ma co prawda rację bytu, ale jest niestety mniej skuteczne. Broń ta jest najczęściej noszona na plecach, ze względu na swój rozmiar. Długość rękojeści to metr, zaś ostrza - 70cm, chociaż obydwie liczby mogą się zmieniać o plus minus 20cm.
Uwagi:
- Broń do walki na krótki dystans
- Wytrzymałość ostrza wynosi 280, zaś rękojeści zaledwie 160.
- Bonus do penetracji w przypadku zbroi +15
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +25
- Bonus do zręczności, gdy trzymana obiema rękami +10
- Minus do zręczności, gdy trzymana jedną -20
- Łączy się ze wszystkimi technikami kenjutsu
- Jedna obniża udźwig o 75
Koszt: 1200


Jitte
Krótka metalowa pałka, służąca do obezwładniania wrogów. Jest idealna do łamania broni, pozwala również na zakładanie dźwigni na stawy. Mierzy zaledwie 45 centymetrów i wyposażona jest w jeszcze krótszy kieł wystający znad rękojeści. Złapanie miecza między ów kieł, a właściwą część pałki pozwalało przy odpowiedniej sile złamać go, bądź przynajmniej trwale wygiąć (czyli aż do naprawy). Należy zauważyć, że można ją wyginać to w prawo to w lewo, by w końcu złamać. Ale raczej żaden szermierz na to nie pozwoli.
Uwagi:
- Broń do walki na krótki dystans
- By założyć przeciwnikowi dźwignię, nasza zręczność musi być przynajmniej o 15 pkt. większa od jego zręczności, zaś siła maksymalnie 10pkt. mniejsza
- Wytrzymałość pałki to 250, kła zaś jedynie 100
- Bonus siły do złamania złapanej broni wynosi 120. By wygiąć daną broń, należy dokonać próby złamania jej o sile większej niż połowa wytrzymałości danej broni. Po wygięciu, statystyki penetracji spadają o 10, zaś wytrzymałość o 25%.
- Jedna obniża udźwig o 25
Koszt: 600


Naginata
Prawdopodobniej najpopularniejsza broń drzewcowa w Japonii. Mierzy 180cm, z czego 40cm to żeleziec. Długość broni pozwala trzymać przeciwników na dystans. Dobra zarówno do cięcia, jak i do kłucia. Prawdziwy mistrz walki tą bronią, potrafi zrobić z bitwy nie lada widowisko. Broń drzewcowa, to jak wiadomo broń dwuręczna, tak więc używanie do jej obsługi tylko jednej ręki mijałoby się z powołaniem i byłoby marnowaniem większości potencjału broni, ale mimo wszystko byłoby możliwe. Możliwe jest również ustawienie jej odpowiednio przeciwko szarżującemu przeciwnikowi, by najzwyczajniej w świecie zrobić z niego kebab.
Uwagi:
- Broń do walki na krótki dystans
- Wytrzymałość to 300
- By sprawnie walczyć bronią 1 ręką wymagane jest 2x tyle zręczności co do walki 2 mieczami
- Bonus do penetracji w przypadku zbroi +15, jeśli przeciwnik szarżuje, do siły ciosu dodaje się 20% jego szybkości
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +20, jeśli przeciwnik szarżuje, do siły ciosu dodaje się 30% jego szybkości
- Jedna obniża udźwig o 60
Koszt: 1300y


Nanashaku Jitte
Broń popularna wśród osób, które lubią brać przeciwników żywcem. Jest to długa wersja jitte, dorównująca rozmiarami katanom, z czasem nawet od nich dłuższa. Wygląda podobnie, tyle, że kieł ustawiony jest zdecydowanie dalej, co pozwala na założenie dużo bardziej skomplikowanych dźwigni. Spełnia również swą rolę jako potężna, metalowa pałka. Wystarczy trafić kogoś w gardło, by w większości przypadków nie był zdolny do dalszej walki. Z reguły noszona na plecach i używana jako jedno, bądź dwuręczna. Niestety, nie może być dłużej wykorzystywana do łamania broni, chociaż jest w stanie ładnie wyszczerbić taką katanę.
Uwagi:
- Broń do walki na krótki dystans
- By założyć przeciwnikowi dźwignię, nasza zręczność musi być przynajmniej o 15 pkt. większa od jego zręczności, zaś siła maksymalnie 10pkt. mniejsza.
- Wytrzymałość to 400
- Bonus siły do złamania złapanej broni wynosi 175. By wygiąć daną broń, należy dokonać próby złamania jej o sile większej niż połowa wytrzymałości danej broni. Po wygięciu, statystyki penetracji spadają o 10, zaś wytrzymałość o 25%.
- Bonus do penetracji w przypadku ataku na gołe ciało +15
- Jedna obniża udźwig o 55
- Można używać niczym tępej katany
Koszt: 1300y
Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Kuźnia

Postprzez Kiraki » 12 cze 2014, 21:50 post_id: #1509

2x paczka makibishi (80y)
Milutki, kochany i uśmiechnięty

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear.
Avatar użytkownika
Kiraki

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 375
Dołączył(a): 1 cze 2014, 18:06
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 4/4
  • Tytuł: Pilkunnussija
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 1,5/154
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1995
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 91/250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 26
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 66
  • Punkty czakry: 1110
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin D 390
  • Atut: Żółty Błysk
  • Wioska: SZSS
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: 172/59
  • Specjalizacje: Jikukan, Hirujutsu, Senjutsu, Fuuinjutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai, paczka shuriken, 2x paczka makibishi, 1x granat dymny, 1x stalowa linka, 2x rękawiczki, 2x ochraniacze na ręce, 1x gogle, 3x bandaż, radio, plecak
  • Lokacja opaski: Na czole
  • Dodatkowe statystyki: +20% PCh z Senjutsu +20% z miłości Wojtka +10% KC bo śnieg +10% percepcji bo elfie oczy -50 za 5 notek Hiraishin
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Kuźnia

Postprzez Kholgar » 13 cze 2014, 19:40 post_id: #1623

Post fabularny
Katana - 800y
Kupiona za początkowy bonus Jujuserów na bronie.
Avatar użytkownika
Kholgar

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 378
Dołączył(a): 12 cze 2014, 15:56
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 5/5
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 4/211
  • Gakujutsu Tensuu: 4
  • Shinju: 100
  • Yeny: 8133
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 126/312,5
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 60
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 42
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 80
  • Punkty czakry: 1540
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin 434 D+
  • Atut: Duplikator
  • Wioska: Wyznawcy Shinju
  • Klan: Kanji
  • Żywioł czakry: Meiton
  • Wzrost i waga: 80kg; 185cm
  • Specjalizacje: Ninjutsu, Soshijutsu, Fuuinjutsu, HiJutsu
  • Ekwipunek: Kałamarz, pędzel, notes Gashi; Torba Medyczna + Kabura; Pas; Radio; Zwój zawierający pakt z pandami; 2 bandaże; Urządzenie namiarowe; Zwój Gashi; Rękawiczki;
  • Wygląd i ubiór: Zgodne z awatarem.
  • Lokacja opaski: Głowa
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Faktoria Handlowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl