Inne/Dedykowane dla klanów

Międzynarodowa organizacja kupców, posiadająca swoje siedziby na terenie wszystkich trzech wielkich frakcji. Każdy shinobi pragnący zakupić jakikolwiek ekwipunek, musi odwiedzić jedną z nich.

Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez ShinjuRegashi » 8 sty 2014, 16:47 post_id: #82


Maska tlenowa
Prosta rzecz, pozwalająca nam pływać pod wodą przez krótki czas, oraz przebywać w zatrutym pomieszczeniu. Nie raz może uratować życie zwłaszcza w walce przeciwko suiton lub hiru userom. Ważne jest to, że maska zużywa się po kontakcie z trucizną przez więcej niż 15 sekund, nie jest ona tak dobra jak ta z filtrami, jej możliwości są ograniczone. Z drugiej strony jest dużo tańsza i pozwala pływać pod wodą, bez problemu można powiedzieć, że jest uniwersalna.
Uwagi :
- Wytrzymałość to 45
- Wystarcza na 3-5 minut oddychania w zależności od naszego zapotrzebowania na tlen.
- Jedna obniża udźwig o 5
Koszt : 150y za sztukę




Maska z filtrem
Maska a'la Hanzo. Nie chroni ona przed wodą, jednak niestraszne są nam trucizny w powietrzu. W zestawie mamy niezliczoną ilość filtrów, więc nie musimy się martwić o ich wymienianie co jakiś czas. Oddychanie przez tą maskę zachodzi wyjątkowo swobodnie, jednak zalecane jest zdjąć ją pod wodą, po pierwsze marnujemy filtry, po drugie dużo łatwiej jest się w niej zachłysnąć co dla shinobiego walczącego w trudnym terenie zazwyczaj oznacza koniec.
Uwagi :
- Wytrzymałość to 60
- Jedna obniża udźwig o 10
- Zniszczenie filtrów niszczy obronę przed gazem
- Maska chroni tylko i wyłącznie przed gazami
Koszt : 450y




Ukryty mechanizm na kunai
Jesteś za wolny by wyciągnąć z kabury broń? Teraz nie musisz się o to martwić, wystarczy tylko, że zamontujesz to urządzenie i wyprostujesz rękę. Kunai wtedy sam ci wleci do dłoni, wystarczy go tam wcześniej zamontować. Należy być odpowiednio zręcznym by się nie zranić podczas tej akcji, dodatkowo mechanizm jest bardzo łatwy do zniszczenia czy uszkodzenia, o czym użytkownik może nie wiedzieć. A jeśli od wyciągnięcia kunai zależy życie, to lepiej wiedzieć czy mechanizm zadziała czy nie.
Uwagi :
- Kunai wylatuje z siłą 20
- Wytrzymałość mechanizmu to 50
- Wymagana zręczność to 30
- Przyśpiesza to wyciągnięcie do absolutnego minimum !
- Jeden obniża udźwig o 5
- Można zamontować maksymalnie 1 urządzenie na jednej ręce
Koszt : 175y




Granat dymny
Po wysunięciu zawleczki skutkuje małym wybuchem i wypuszczeniem dużej ilości dymu. Pomaga, gdy chcemy żeby przeciwnik nie widział naszych akcji. Ważne jest tutaj obliczenie czasu jaki mamy nie działa to od razu, dzięki temu dym utrzymuje się dłużej na arenie. Najskuteczniej jest wyrzucić 2 granty na raz co da nam możliwość zajęcia dużego terenu dymem, można też użyć dymu do stworzenia sobie pola do ucieczki. Dym jest bardzo podatny na zwianie go co można wykorzystać i przemieścić, jeszcze istniejącą chmurę.
Uwagi :
- Dym wylatuje przez pięć sekund, a więc przez co najmniej post zakrywa wszystko w odległości 5 metrów od leżącego granatu(w warunkach bezwietrznych, wiatr może spowodować że rozłożenie dymu wokół granatu nie będzie równomierne)
- Odblokowanie granatu to ok 0,1 sekundy
- Przez pierwsza sekundę dym uwalnia się powoli, potem przez 4 sekundy zajmuje po 1 metr od granatu
- Skuteczniejszy efekt przy paru granatach
- Wytrzymałość granatów to 85, po zniszczeniu dym wydostanie się 2x szybciej, tym samym szybciej zniknie
- Po tym czasie zależnie od warunków pogodowych dym rozwiewa się w ciągu 2-10s na wolnej przestrzeni.
- W budynku trwa to 2x dłużej
- Jedna obniża udźwig o 3
Koszt : 25y za sztukę




Bomba dymna
Duży, czarny kulisty przedmiot, który po rzuceniu w ziemie wybucha rozpraszając wokół siebie ogromne ilości dymu czarnego jak smoła. Nie można dojrzeć niczego co znajduje się w środku(ani na zewnątrz patrząc ze środka). Ma na to szansę jedynie Tsujitegan, lub jakiś wykrywacz ciepła. Dodatkowo ludzie z odpowiednią percepcją będą wstanie zobaczyć więcej przez dym, w końcu żyjemy w świecie ninja. Ważne jest, że bardzo ciężko jest zatrzymać bombę przed wybuchem, trzeba by ją złapać, a przy okazji nie zniszczyć.
Uwagi :
- Dym utrzymuje się na wolnej przestrzeni 3-8 sekund(zależnie od warunków pogodowych)
- W pomieszczeniach zamkniętych dym utrzymuje się 2x dłużej
- Dym rozwiewa się od każdego rodzaju wiatru
- Dym układa się w koło o promieniu 3 metrów, środkiem jest miejsce wybuchu bomby
- Wysokość na jaką dym się unosi to 4 metry w miejscu wybuchu, potem co metr spada o 20 cm.
- Dym pojawia się bardzo szybko(można powiedzieć że natychmiastowo) po uderzeniu bombą(niekoniecznie o ziemie)
- 15 wytrzymałości (jak się zniszczy to wybucha)
- Jedna obniża udźwig o 2
Koszt : 75y




Granat świetlny
Prosta kapsułka, wyglądająca prawie tak samo, jak granat dymny. Po naciśnięciu przycisku i minięciu pół sekundy(którą zazwyczaj zużywamy na wyrzucenie granatu), zaczyna się rozbłyskać oślepiającym światłem, które niejednego ninje wyeliminuje z pola bitwy. Ważne jest by samemu odsunąć się od działania własnego granatu. Warto podkreślić, że broń ta nie wzmacnia wybuchów, ewentualnie pozwala upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, oślepić i poparzyć przeciwnika. Granaty te są najskuteczniejsze w zamkniętych pomieszczeniach, gdzie człowiek nie będzie miał gdzie uciec przed efektem światła.
Uwagi :
- Rozbłyska się światłem przez 5 sekund
- Nie możemy patrzeć na świecący granat (odruch)
- Jeśli będziemy się na niego patrzeć w momencie wybuchania, zostajemy oślepieni na okres 10 sekund(podczas pierwszych 8 sekund oślepienie całkowite, podczas pozostałych 2 wzrok wraca do normy)
- Oślepienie charakteryzuje się karą 90% do percepcji dla wzroku
- Zasięg to 5 metrów, każdy metr dalej obniża czas oślepienia o 2 sekundy, do tego siłę o 8%
- Jeden obniża udźwig o 2
- Wytrzymałość granatu to 100 pkt
- Okulary przeciwsłoneczne chronią przed efektem
- Czas wybuchu granatu to moment w którym dotknie on ziemi, odblokowanie go to ok 0,1 sekundy
- Wybucha też automatycznie po 0,5 sekundy jeśli nie uderzy ziemi
Koszt : 100y




Bomba świetlna
Przedmiot typowo dywersyjny. Jest to coś w rodzaju dużego lampionu, na którym pozostawiamy cząstkę naszej czakry. Na nieszczęście dla nas jest on bardzo mało wytrzymały, więc nie nadaje się do użycia w środku walki. Oczywiście nikt nie zabrania nam użycia tego sprzętu, jednak trzeba się liczyć z długim ułożeniem bomby i możliwością jej zniszczenia. Ważne jest że sami możemy ulec własnemu sprzętowi i zostać oślepionymi
Uwagi :
- Za pozostawienie na bombie cząstki czakry płacimy 10 pch, za detonacje nic.
- Patrzenie się na bombę podczas wybuchu powoduje ślepotę na okres 20 sekund. Po 20 sekundzie oślepienie znika
- Oślepienie charakteryzuje się karą 90% do percepcji do wzroku
- Zasięg oślepienia to 5 metrów potem słabnie o 5% za każdy metr dalej
- Za każdy metr dalej czas oślepienia spada o 2,5 sekundy
- Rozstawienie bomby trwa 2 sekundy - 0,1 za każde 10 zręczności
- Okulary przeciw słoneczne negują efekt tego sprzętu
- Detonacja wymaga 1 pieczęci, tak jak Kiba Fudaku
- Wytrzymałość to 20(jak się zniszczy to jest bezużyteczne)
- Zasięg dla detonacji to 25m
- Jedna obniża udźwig o 1
Koszt : 150y




Ogromny Wachlarz
Zazwyczaj nosi się go na plecach. Jest duży i rozkładany, całkiem wytrzymały i można się za nim schronić przed słabszymi technikami. Ma stalowe zakończenia, dzięki czemu nie tak łatwo go zniszczyć. Mimo wszystko sam materiał w środku łatwo już spalić. Współgra z żywiołem futon. Jest on dość ciężki, jednak do zestawy przydzielana jest opaska ( 20 wytrzymałość ) by być wstanie umieścić wachlarz na plecach. Długość tego typu broni to ok 50 cm, na życzenie można go wydłuż, ew o parę cm skrócić.
Uwagi :
- Wytrzymałość zakończeń (czyli ogólna wytrzymałość złożonego wachlarza) wynosi 160
- Wytrzymałość materiału w środku to zaledwie 80
- Rozkładanie wachlarza trwa pół sekundy
- Jeden obniża udźwig o 25
Koszt : 400y



Bomby Pieprzowe z Chilli
Mieszkańcy pewnej wioski byli poddawani częstemu efektu genjutsu ze względu na klimacie w którym żyli. Las dawał im ochronę, jednak tez był utrapieniem, dlatego zostały wymyślone te bomby pieprzowe. Umożliwiają one uwolnienie się z pod genjutsu. Wystarczy rzucić takie pod nogi i można przywrócić swojego kompana do normalności.
Uwagi :
- Działa tylko na iluzję rangi B i niżej
- Jeśli rozpoznaliśmy genjutsu i ono nas nie unieruchamia, możemy użyć na sobie
- Połkniecie bomby obniża wytrzymałość o 10 na 24h do tego powduje długo kaszel (ok 10 sekund), jednak wyzwala nas z gen justu rangi A
- Jedna obniża udźwig o 0,5 pkt
Koszt : 350y za sztukę



Stalowa linka
Narzędzie taktyków i osób szykujących zasadzki. Ma bardzo wiele ciekawych zastosowań. Posiadając odpowiednią technikę można przywiązać nią shurikeny i zmieniać ich tor lotu, również nadaje się do związania przeciwnika. Przy dobrych warunkach ciężko ją dostrzec. Mimo, że jest cienka jest całkiem wytrzymała. Wszystko zależy od kreatywności używającego. Przewodzi elektryczność dlatego zgrywa się dobrze z technikami raiton.
Uwagi :
- W zestawie 30 metrów stalowej linki
- Jej wytrzymałość to 150
- Linka jest łatwiejsza do przecięcia, jej wytrzymałość przeciw broni spada o 30 pkt.
- Osoby poniżej 35 percepcji nie są wstanie dostrzec linki, powyżej jest to raczej łatwe
- Jedna obniża udźwig o 2
Koszt : 200y




Sznur
Zdecydowanie grubszy od linki, jednak bardziej nadaje się do związywania osób. Jest tańszy i wydajniejszy. Nie nadaje się jednak aż tak bardzo do otwartej walki. Nie problem go dostrzec jak i nie jest trudno go przeciąć, jednak rozerwać mogą go tylko najsilniejsi shinobi. Niestety podstawowa technika nin jutsu pomoże uwolnić się każdemu sprawnemu i pamiętliwemu ninjy, dlatego lepiej nie zostawiać więźniów związanych tylko przy pomocy sznura .
Uwagi :
- W zestawie 20 metrów sznura
- Wytrzymałość na przecięcie wynosi 35, a na rozerwanie 130
- Guzły związane przez osobę z siłą równą x, można rozwiązać mając siłę równą x/2(czyli jeśli ktoś ma siłę równą 100, to można ją rozwiązać mając siłę równą 50)
- Jeden obniża udźwig o 5
Koszt : 100y




Łańcuch
Połączone ze sobą żelazne ogniwa formujące długą broń. Inaczej też zwany łańcuchem pierścieniowym. Ma wiele zastosowań. Oprócz tego, że można go połączyć z dużą ilości ekwipunków można też nim normalnie walczyć. Po przyczepieniu na samym końcu jakiegoś dodatku może stać się naprawdę śmiertelną bronią i dać nam dużą przewagę nad przeciwnikiem. Nic nam nie zapewni wygranej jak nie kilka metrów żelaza.
Uwagi :
- Wytrzymałość łańcucha to 180pkt
- Nie można nim nikogo wiązać (chyba że mamy kłódkę)
- W zestawie 10m łańcucha
- Przedłużenie łańcucha zwiększa też jego udźwig
- Zadaje on obrażenia obuchowe, + 5 przeciwko gołemu ciału
- Jeden obniża udźwig o 15
Koszt : 300y




Karty do zapisywania informacji
Karty, których używał Kabuto do przechowywania informacji o wrogich ninja. Może ich używać każdy z odpowiednią kontrolą czakry. Poprzez dotknięcie karty zapisujemy wszystkie informacje które wiemy o jakimś innym shinobi. Jest to o tyle ciekawe, że ktoś może uzupełniać nasze karty, a my czyjeś. Mimo tego, jedyną osobą która może odczytać informacje z karty jesteśmy my sami(chyba że ktoś ma technikę idealnie kopiującą rodzaj czakry). Jest to bardzo przydatny jednak drogi sprzęt, raz przystosowana karta nie może zmienić swojego właściciela.
Uwagi :
- Aby używać kart potrzebuje co najmniej 40KC
- Zarówno zapisywanie informacji jak i odczytywanie ich jest czasowo znikome. Można powiedzieć że w momencie dotknięcia informacji zostały zapisane, a na karcie pojawiają się wszystkie zapisane informacje.
- Jedna obniża udźwig o 0,4
- Aby zapisać coś na karcie, potrzebujemy użyć 10pch. Aby ją odczytać, symboliczne 5 pch
Koszt : 100y za sztukę




Notatnik
Gorsza i tańsza wersja kart dla tych, którzy nie mają wystarczająco dużo finansów lub kontroli czakry. Możemy w niej zapisywać wszystko co chcemy. Posiada 64 strony. W zestawie jest też ołówek. W tym przypadku kartki nie czyszczą się nawet jeśli Gashi użyje swojej techniki, zawsze zostaną na nim ślady. Jest to przydatny sprzęt dla tych którzy chcą coś zapamiętać, a kiepsko u nich z pamięcią, nadaje się też do notowania w sprawach tworzenia leków i odtrutek.
Uwagi :
- Jeden obniża udźwig o 1
- Wytrzymałość okładki to 20, a kartek 5
Koszt : 50y




Ciężarki treningowe
Ciężarki jakich używał Rock Lee. Wywołując stale dużo większe obciążenie niż normalnie, nasze mięśnie się do niego przyzwyczajają. Dzięki temu po ściągnięciu ich nasza szybkość i siła niespodziewanie wzrasta, ponieważ możemy się poruszać nadzwyczaj swobodnie. Kary do ruchu są zawsze takie same, ponieważ im jesteśmy silniejsi, tym większe mamy ciężarki(jednak nie trzeba ich już potem kupować ponownie). Ważny jest fakt, że ciężarki noszone na nogach nie zwiększą siły naszych rąk
Uwagi :
- Minus do siły i szybkości 20% podczas chodzenia z ciężarkami
- Bonus do siły i szybkości 30% przez 10 minut po ich zdjęciu
- Minus do zręczności 10% po zdjęciu ciężarków (trudniejszy balans)
- Minimalny czas noszenia by otrzymać bonus to 7 dni
- Bonus dotyczy tylko tych części ciała, na których ciężarki były noszone
- Ściąganie ciężarków trwa 0,5 - 3s(zależy od warunków, możliwości koncentracji na odpinaniu klamry oraz tego w jakiej jesteśmy pozycji –leżąc na brzuchu będzie nam trudniej)
- Wzór na ściągnięcie to przy 10 zręczności ściągamy je w 3 sekundy każde 10 następnych pkt zmniejsza ten czas o 0,25.
- Powyżej 35 szybkości dostajemy bonus do ściągania w postaci 0,25 ( sam ruch rękami )
- Jeden obniża udźwig o 30
- Oczywiście może to potrwać dłużej jeśli np. mamy je zabandażowane
Koszt : 800y




Raca
Ninja używający takich przedmiotów może okryć się niesławą, jednak mimo to trudno powiedzieć że jest to rzecz nieprzydatne. Jest to narzędzie pozwalające wystrzelić jeden jasny promień w stronę nieba. Można powiadomić sojuszników o lokalizacji, żeby móc się przegrupować. Widać ją z odległości parutysięcy metrów. Aby użyć wystarczy tylko uderzyć nią w ziemie skierowaną wylotem do góry. Jest dostępna również druga opcja, wylotem do dołu, wtedy możemy naprawdę zszokować przeciwników.
Uwagi :
- Nie spowoduje oślepienia, co najwyżej dekoncentracje i zaskoczenie w przypadku małej odległości między użytkownikiem a wrogiem
- Dekoncentracja może trwać max 2s, jednak powyżej 40SW nie ma prawa ona występować
- Raca wysłana w powietrze będzie dostrzeżona z odległości nawet 10 kilometrów przy czystym niebie
- Warunki atmosferyczne mają wielkie znaczenie podczas tej broni
- Jedna obniża udźwig o 2,5
Koszt : 250y




Gurda
Prosta rzecz do przenoszenia czegoś, co nie chce się trzymać w kupie. Czyli przykładowo wody lub piasku. Bardzo przydatna rzecz w klanie Sabaku, oraz dla początkujących suiton-userów. Pozwala ona użyć słabszych technik wymagających wody bez żadnego źródła. Owszem, nie należy zapominać o jej ciężarze, który nie jest taki mały.
Uwagi :
- Woda w gurdzie pozwala użyć max dwóch technik suitonu wymagających małego źródła wody.
- Wytrzymałość gurdy wynosi 50
- Aby nosić w tym cokolwiek, wymagane 30 siły (wyjątek stanowią członkowie klanu Sabaku którzy poprzez kontrole piasku sprawiają iż unosi się on w powietrzu więc mimo przebywania w gurdzie nic nie waży). Do tego radziłbym ściągać gurdę podczas walki, chyba że ma się +60 siły
- Jedna obniża udźwig o 15
- Jeśli nie mamy 60 + siły to tracimy 1 szybkości za każdy 1 pkt brakującej siły do 60 (mamy 50 siły, tracimy 10 szybkości podczas noszenia pełnej gurdy)
Koszt : 400y



Radio
Dzięki temu urządzeniu możemy się komunikować z innymi na odległość. Jedynym ograniczeniem jest ustawienie u dwójki(lub więcej) osób tej samej częstotliwości. Zasięg to jedno państwo(na przykład Hi no Kuni). Możliwość zakłóceń nie tylko podczas bezpośredniego zagłuszania. Niekorzystne warunki atmosferyczne mogą działać tak dobrze jak najlepszy sprzęt zagłuszający.
Uwagi :
- Jedno obniża udźwig o 5
- Wytrzymałość radia to 40 pkt, do uszkodzenia potrzeba połowy mniej obrażeń
Koszt : 500y za sztukę




Urządzenie namiarowe
Proste i jedne z najbardziej przydatnych urządzeń. Pozwala nam ono przybliżać obszar, albo wykrywać ciepło. Jest to zaledwie marna namiastka tsujitegana, jednak tutaj wystarczy zapłacić, nie jesteśmy zmuszeni aby robić przeszczep. Do tego trzeba zmieniać opcje, urządzenia, może ono również wykonać dla nas podstawowe obliczenia matematyczne dotyczące pomiaru odległości od nas do wroga, jest to dostępne w każdej opcji korzystania z tego sprzętu.
Uwagi :
- Maksymalne przybliżenie to 2 km, jednak to logiczne że wtedy mamy ograniczone pole widzenia
- Wykrywanie ciepła jest w 100% nieprzydatne przy temperaturze +45 stopni Celsjusza
- Mamy 2 opcje przybliżenia i wykrywania wroga po stopniach Celsjusza
- Jedno obniża udźwig o 10
- Wytrzymałość szkiełek jest minimalna i wynosi ok 10, samo urządzenie jest stalowe i jego wytrzymałość to 85
Koszt : 1000y



Kompas
Przyrząd nawigacyjny służący do wyznaczenia bieżącego kierunku południka magnetycznego. Ułatwia on podróżowanie po ciężkich i nieznanych terenach oraz pozwoli na szybsze przepłynięcie statkiem z punktu A do punktu B. Kompas nie jest oczywiście wyznacznikiem bezbłędnego dojścia do celu. Łatwo jest się pomylić przy obsłudze owego kompasu i często psują się w pobliżu magnesów lub takich rzeczy jak (stal lub żeliwo) oraz przewodów przewodzących prąd o dużym natężeniu.
Uwagi:
- Kompas skraca podróże fabularne lądowe o 10% (bonus się nie łączy z innymi kompasami)
- Wytrzymałość to 30
- Jeden kompas obniża udźwig o 5
- Silne pole magnetyczne sprawia, że kompas zaczyna świrować i przez 5 dni fabularnych przestaje działać
- Jeśli zostaniemy potraktowani raitonem o sile 30 kompas całkowicie się psuje
Koszt: 800y




Okaryna
Bardzo stary ludowy instrument działający na zasadzie bardzo podobnej do później wymyślonych fletów. Czynność wydaje się pozornie bardzo prosta, jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Użytkownik przedmiotu dmucha w wyrzeźbioną dziurkę i odpowiednio układając ręce na otworach znajdujących się na instrumencie wygrywa jakiś dźwięk. Jeżeli połączy muzykę z chakrą, to będzie wstanie użyć przeróżnych technik przy pomocy swojej okaryny. Przykładami takich technik mogą być różne dźwiękowe iluzję, bądź wzmocnienia z działu nin jutsu. Przy pomocy muzyki można też wydostać się z gen jutsu, korzystając ze specjalnej techniki antygen. Okaryna jest ciężą i mniej nie tak wytrzymała jak flety, z drugiej strony jest ona sporo tańsza. Przy okazji każdy może wzmocnić swoją okarynę wymieniając materiał, z którego jest ona zrobiona, instrument może też przyjmować różne kształty i rozmiar. W standardowej wersji jest on długi na około 10 cm, wysoki na 5 cm i gruby na ok 3 cm.
Uwagi:
- Wytrzymałość jest równa 45
- Jeden obniża udźwig o 4 pkt
- Przy pomocy okaryny można wygrać tą samą melodię co na flecie
- By grać wymagane jest przynajmniej 5 zręczności
- Zasięg dźwięku przy minimalnej zręczności to koło o promieniu 30 metrów
- Zasięg może być zwiększony bądź zmniejszony o 75% w zależności od terenu (żądzą zasady zdrowo rozsądkowe)
- Każdy punkt zręczności powyżej 5 zwiększa zasię instrumentu o 1 metr
- Przy 100 zręczności dźwięk rozchodzi się na 125 metrów
- Zasię dźwięku z instrumentu w przypadku jutsu jest zależny od techniki
- Użytkownik ma możliwość wybrania koloru instrumentu zgodnie z upodobaniami
Koszt: 100y


Specjalizacyjne rzeczy, może kupić każda osoba, jednak odpowiednio wykorzysta ją tylko członek danego klanu. Wyjątek od tej reguły stanowią tabletki klanu Akimichi. Ponieważ jest to tajna klanowa receptura, nikt nie jest w stanie tego kupić poza członkami klanu.



Pojemnik na glinę klanu Douhito
Coś w rodzaju sakwy przytroczonej do pasa. Zazwyczaj Douhito posiadają takie dwie(aby używać dwóch rąk naraz) i dwa pojemniki odpowiadają pod względem pojemności jednemu zakupowi gliny. Wyciąganie jej jest zależne od szybkości wyciągania przedmiotów. Można nosić pojemniki otwarte by przyśpieszyć tą czynność o parę setnych sekund, co nieraz może nam uratować życie w cięższych starciach z wrogimi shinobi. Wytrzymałość paska i samego pojemnika jest raczej niewielka, łatwo jest go przeciąć i uniemożliwić Douhito pobieranie surowca.
Uwagi :
- Mieści w sobie 50 porcji gliny
- Wytrzymałość paska to 25, za to samego pojemnika 35
- Jeden obniża udźwig o 3
Koszt : 100y



Glina klanu Douhito
Przeznaczona dla klanu Douhito. Jest to zwykła glina, tak długo póki nie zostanie spreparowana specjalną techniką(klanówka rangi E), nie ma żadnych właściwości wybuchających. Jest to jedyna opcja, aby używać technik Douhito. Oczywiście jak każda rzecz w sklepie, może zostać kupiona przez każdego, ale nie przez każdego wykorzystana.
Uwagi :
- Kupujemy za jednym razem 100 porcji gliny
- Aby wykorzystać glinę do klanowych technik Douhito, należy użyć na niej klanowej techniki rangi E
- Glina potraktowana wodą bądź piorunami się niszczy, jest bardzo mało wytrzymała i łatwa do rozrzucenia
- Jedna porcja obniża udźwig o 5
Koszt : 50y




Zeszyt do malowania klanu Gashi
Rzecz przeznaczona dla klanu Gashi, jednak możliwa do kupienia przez każdą osobę. Proste w użyciu, na tyle poręczne aby każdy mógł trzymać w jednej dłoni. 32 kartki, gdyby ktoś chciał wyrywać(w końcu po użyciu przez klan Gashi techniki, strona jest powrotem czysta gdyż atrament ożywa). Można w nim przechowywać rysunki czy notatki, często używany przez ninja, którzy spisują swoje doznania. Kartka ma rozmiar A5, dlatego nie nadaje się ona do rysowania ogromnych stworzeń, lepiej zrobić to na zwoju.
Uwagi :
- Jeden obniża udźwig o 2
- Wytrzymałość okładki to 15 pkt, za to kartek tylko 5 pkt
Koszt : 200y




Kukła klanu Yamanaka
Mimo że dostajemy to jako bonus po nauczeniu się konkretnej techniki, to w przypadku zniszczenia jej będziemy musieli kupić nową. A może będziemy chcieli nosić dwie naraz? Sklepikarza to nie obchodzi, on tylko sprzedaje i bierze kasę. Kukła może mieć dowolny kształt, jednak rozmiarem nie może przekraczać 50 cm wysokości i 20 cm szerokości. Może być to jakiekolwiek zwierze czy wymysł użytkownika Yamana, trzeba pamiętać, że wytrzymałość takiej kuły nie jest zbyt duża !
Uwagi :
- Działanie kukły opisane w opracowaniu klanu
- Jedna obniża udźwig o 2 pkt
- Wytrzymałość kukły to 60 pkt, przeciw ogniu jest ona 3x mniejsza
Koszt : 250y




Maszyna do kontroli ciał klanu Rikudo
No cóż, nazwa przedmiotu chyba opisuje wystarczająco przedmiot. Całą resztę znajdziecie w opisie klanu. Dodam jedynie że maszyna jest tak duża, że nie da się jej transportować w pojedynkę w sposób "konwencjonalny". W grę wchodzi tylko przywołanie, jednak trzeba uważać. Jeśli zostaniemy zmuszeni do ucieczki, ktoś może zniszczyć naszą maszynę zanim ją przyzwiemy z powrotem.
Uwagi :
- Waga maszyny to 5 ton
- Wytrzymałość to 200
- Podłączenie zależne od danych zależnych z klanu
- Nie obniża udźwigu, noszenie jej przy sobie jest niemożliwe
Koszt : 1000y




Tabletki klanu Akimich
Jak już było wspomniane wyżej, ten przedmiot może kupić jedynie Akimichi. I tylko Akimichi może go używać. Gdyby połknął je ktoś inny, to prawdopodobnie zginąłby już po zjedzeniu zielonej. Powodują one nagły przyśpieszony proces spalania kalorii i zamiany jej na chakre, dokładniejszy opis tej czynności jest opisany w klanie. Nie można używać tych tabletek do podania ich przeciwnikowi by go wyeliminować z bardzo prostego powodu, trzeba ją bardzo dobrze przegryźć, a rozpuszczenie w jakimś napoju spowoduje zniknięcie specjalnych właściwości.
Uwagi :
- Jak działają tabletki, jest napisane w opisie klanu
- Kupujemy w cenie 1 tabletkę (niezależnie od koloru koszt jest taki sam)
- Jedna obniża udźwig o 0,2
Koszt : 75y




Zestaw do baniek mydlanych klanu ???
Wystarczy skoncentrować chakre suitonu, dmuchnąć i mamy piękne kółka. Raczej nie używane w otwartej walce, chyba, że ktoś ma techniki powiązane z tą bronią, wtedy staje się ona zabójcza. Z wyglądu jest to po prostu zwykła powyginana metalowa rurka, może z niej skorzystać każdy do stworzenia zwykłych baniek, jednak tylko jeden klan opanował tę zdolność do perfekcji i potrafi nasycić bańki swoją własną chakrą. Przedmiot jest z metalu, ma długość ok 10 cm, dlatego w razie co nadaje się do obrony przed prostymi atakami, trzeba jednak uważać by nie uległ on uszkodzeniu. Jeśli zostanie gdzieś przecięty wtedy nasze zdolności tworzenia baniek zostaną mocno ograniczone.
Uwagi :
- Wytrzymałość jest równa 65
- Klan obecnie nie występuje na forum, zostanie opracowany w najbliższym czasie
- Jeden obniża udźwig o 2,5 pkt
- Brak przebicia, zadaje obrażenia obuchowe, w walce ze zbrojami -20
Koszt : 150y




Trójzębna kosa Zakonu Jashina
Broń do walki wręcz
Broń do walki na dystans
[center]Jest to kosa współgrająca idealnie z zakonem. Jest potrzebna do wielu ich technik. Doskonale zbiera krew na ostrzach. Łańcuch, schowany w trzonku potrafi wydłużyć zasięg ataku do 15 metrów. Można go wysuwać jak i przyciągać broń. Jest ona skonstruowana tak, aby nie zabijać przeciwników. Wiadomo że ostrze wbite w głowę nie da nam szans na przeżycie, jednak w zamierzeniu ataki nie mają być głębokie, a płytkie, bolesne i częste. Kosa idealnie nadaje się do ataku wręcz i na dystans dlatego rzuty nią nie otrzymują minusów, jedynie przebicie bardzo cierpi na tego typu atakach. Jest to broń słaba przeciwko pancerzom, jednak bardzo dobra do ataku na gołą skórę
Uwagi :
- W całości zrobiona z metalu
- Łańcuch ma wytrzymałość równą 160
- Kosa (trzon + ostrza) mają wytrzymałość równą 200
- Penetracja pancerza w przypadku zbroi +5
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +20
- Penetracja pancerza w przypadku rzutu -15
- Jedna obniża udźwig o 20
Koszt : 500y




Rytualny szpikulec Zakonu Jashina
Przydatny, jeżeli Jashinista chce bardzo się skaleczyć. Używany właśnie najczęściej by przebić własne serce, albo inną część ciała i przy pomocy odpowiedniej techniki spowodować to samo u przeciwnika. Broń wydłuża się na życzenie z czterdziestu centymetrów do siedemdziesięciu. Jest koloru czarnego i trudno określić z jakiego dokładnie jest materiału, to wie tylko wielki Jashin. Broń może również służyć do obrony jest zaostrzona z jednej strony, jednak nie należy do wytrzymałych. Przebicie przeciw gołemu ciału jest naprawdę imponującej, jednak w walce ze zbrojami szpikulec jest bezużyteczny. Warto podkreślić, że rany przebijające zadaje tylko koniec szpikulca, reszta bazuje na obrażeniach obuchowych.
Uwagi :
- Wytrzymałość to zaledwie 90
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na gołe ciało +30
- Penetracja pancerza w przypadku ataku na zbroje -10
- Jeden obniża udźwig o 10
Koszt : 250y




Parasol wypełniony senbonami
Specyficzny parasol używany w technikach nin jutsu. Może służyć jako obrona przed słońcem, charakteryzuje się budową z dość twardego bambusowego drewna i kształtem ułatwiającym wylatywanie ukrytych w nim broni. Jego specyficzna budowa jest stworzona specjalnie do używania tych jutsu, senbony są w nim umieszczane tak by przy kręceniu wylatywały na wszystkie strony, a ich ilość jest naprawdę zastraszająca.
Uwagi :
- Może przechowywać duże ilości senbonów, nie przekraczające 500
- Sami musimy umieścić tam nasze Senbony
- Wytrzymałość rączki parasola to 85, za to całej konstrukcji to 50
- Zmniejsza udźwig o 5
- Można go swobodnie zwijać i rozwijać, co trwa do 0,2 sekundy
- Promień parasolki to ok 30 cm, można zamówić sobie wersję 50 cm, jednak udźwig będzie większy o 3
- Długość rączki parasolki to 35 cm, w dłużej wersji wynosi 55 Cm
Koszt : 250Y




Notka do Hirashina
Specjalna notka stworzona do używania Hirashina, tym razem zrobiona przez specjalistów ze sklepu. Bez specjalizacji Fuuin nie możemy jej naprawić, raz zniszczona nadaje się do śmieci, jej podstawowym plusem jest fakt, że nie wymaga ona wydania chakry. Niestety cena jak za jedną notkę jet bardzo dużo, dodając do tego fakt że wyjątkowo łatwo jest taką notkę uszkodzić. Jest to opcja dla ludzi bogatych, gdyż mało kto chciałby marnować tysiące yen na zestaw kunai z notkami do jednego jutsu.
Uwagi :
- Umożliwia korzystanie z jutsu ludziom bez Fuuin
- Nie marne kosztu chakry
- Wytrzymałość tak jak u wybuchowej notki, to samo udźwig
Koszt : 500y




Atrament
Używany przez klan Gashi do ożywania swoich bestii. Można go oczywiście użyć do pisanie, jednak mało kto skorzysta z tej opcji, przez to że sam atrament musi chwilę schnąć, ołówki są dużo bardziej praktycznie. Klan z Konohy nie ma takiego wyboru musi korzystać z tego atramentu, by być wstanie ożywić swoje magiczne bestie. Istnieje możliwość zniszczenia pojemnika na atrament, oczywistym jest, że wyleje się on i będzie niezdatny do użycia.
Uwagi :
- Obniża udźwig o 2
- Zawiera 100 klanowych porcji (starcza na sworznie 10 dużych bestii)
- Wytrzymałość opakowania to 45
Koszt : 100y




Pędzel
Prosty przedmiot do malowania. Niektórzy ninja kupują je by realizować swoje pasję i rozwijać talenty. W przypadku innych pędzle to podstawa technik, które od lat przekazywane są w ramach klanu. Jeszcze inni shinobi używają tego urządzenia do pojedynczych jutsu, które nie mają nic wspólnego z więzami krwi. Pędzle sprzedawane są w różnych kolorach i grubościach, wszystko zależy od preferencji użytkownika. Na życzenie ninja może obudować swój pędzelek specjalnym metalem, co znacznie zwiększy jego wytrzymałość i pozwoli na odbijanie ataków w krytycznej sytuacji. Trzeba jednak pamiętać, że średnia długość pędzla to 15 cm, dlatego nawet obudowany nie służy on do walki, tylko w skrajnych przypadkach warto przy jego pomocy blokować ataki.
Uwagi:
-Raz na pół roku należy go wymienić (jeśli z niego korzystaliśmy)
-Wytrzymałość pędzla to 20 jednostek, można go obudować metalem za 150 yen, wtedy wytrzymałość wzrośnie 5krotnie
-Zniszczenie włosia jest wyjątkowo łatwe, jeśli jest ono uszkodzone pędzel nie maluje jak powinien
-Za tą cenę sprzedawane są tylko i wyłącznie małe pędzle
Koszt: 50y
Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Keishi » 10 cze 2014, 16:15 post_id: #1049

Post fabularny
Stalowa linka 200y

[Podsumowując wszystkie zakupy z trzech tematów 50y+240y+200y = 490y. Powinno mi zostać 10]
Avatar użytkownika
Keishi

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 238
Dołączył(a): 7 cze 2014, 14:35
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 11,5/97
  • Gakujutsu Tensuu: 6
  • Shinju: 100
  • Yeny: 340
  • Liczba śmierci: 1
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 14
  • Udźwig: 87,5/175
  • Szybkość: 15
  • Zręczność: 30
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 10
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 50
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (321)
  • Atut: PSP
  • Wioska:
  • Klan: Nara
  • Wzrost i waga: 167 cm, 57kg
  • Specjalizacje: Ninjutsu, Hirujutsu, Fuinjutsu
  • Ekwipunek: --- Przy sobie ------ Shurikeny [15szt.]; Ostrze chakry[1szt]; Kunaie [6szt.]; Bandaże [2szt]; Granat dymny[1szt]; Stalowa linka [30m]; Radio; Kabura; Torba medyczna; ------ Zostawione ------ Łuk [1szt]; Strzały drewniane [5szt]; Strzały aluminiowe [5szt]; Strzały aluminiowo- karbonowe [5szt]; Kołczan; Kunaie [4szt]
  • Dodatkowe statystyki: + 8% percepcji i charakteru
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Inari » 10 cze 2014, 20:14 post_id: #1132

post fabularny

2x pojemnik na glinę klanu Douhito,
2x glina klanu Douhito

300y
Avatar użytkownika
Inari

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 32
Dołączył(a): 31 maja 2014, 15:12
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 26/26
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 5423
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 185,8/375
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 80
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 30
  • Siła woli: 15
  • Charakter: 15
  • Kontrola czakry: 80
  • Punkty czakry: 1490
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Chuunin -C
  • Atut: Snajpier
  • Wioska:
  • Klan: Douhito
  • Wzrost i waga: 140 cm, 35 kg
  • Specjalizacje: Shoshijutsu, Taijutsu, Ninjutsu, Kyujutsu
  • Ekwipunek: Kunai x9, Shuriken x8, Plecak x1, Kołczan x1, Łuk refleksyjny x1, Strzały aluminiowo-karbonowe x30, Eksplodująca notka x4, pojemnik na glinę klanu Douhito x2, glina klanu Douhito x2
  • Lokacja opaski: lewe ramię
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez ShiroM » 10 cze 2014, 21:53 post_id: #1176

Odjęte all.
Avatar użytkownika
ShiroM

 
Posty: 61
Dołączył(a): 7 cze 2014, 16:34
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 0
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 10
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Szybkość: 5
  • Zręczność: 5
  • Wytrzymałość: 5
  • Percepcja: 5
  • Siła woli: 5
  • Charakter: 5
  • Kontrola czakry: 5
  • Punkty czakry: 30
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Niżej niż Genin
  • Wioska:
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 56 cm i 15 kg
  • Dodatkowe statystyki: -5 do wszystkich
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Shiro
  • Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Shiro » 11 cze 2014, 20:12 post_id: #1300

Wizyta w sklepie

2 x Bomba dymna - 2x75= 150
Avatar użytkownika
Shiro

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 cze 2014, 18:24
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 8/24
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 450
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 15
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 25
  • Siła woli: 10
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 47
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Mistrz ŻywiołuSuiton
  • Wioska: SZSS
  • Klan: Hozuki
  • Wzrost i waga: 160 cm i 52 kg
  • Specjalizacje: Soshijutsu Fuinjutsu Kenjutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Plecak + Kabura Gogle z przyciemnianymi szkłami; 2 x bomba dymna
  • Wygląd i ubiór: Białe włosy, czerwone oczy i butelka wody pod ręką.
  • Lokacja opaski: Luźno na szyji
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Kay MG » 11 cze 2014, 21:47 post_id: #1329

Odjęte.
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Keishi » 11 cze 2014, 22:42 post_id: #1347

Post fabularny
Granat dymny - 25y
Avatar użytkownika
Keishi

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 238
Dołączył(a): 7 cze 2014, 14:35
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 11,5/97
  • Gakujutsu Tensuu: 6
  • Shinju: 100
  • Yeny: 340
  • Liczba śmierci: 1
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 14
  • Udźwig: 87,5/175
  • Szybkość: 15
  • Zręczność: 30
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 10
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 50
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (321)
  • Atut: PSP
  • Wioska:
  • Klan: Nara
  • Wzrost i waga: 167 cm, 57kg
  • Specjalizacje: Ninjutsu, Hirujutsu, Fuinjutsu
  • Ekwipunek: --- Przy sobie ------ Shurikeny [15szt.]; Ostrze chakry[1szt]; Kunaie [6szt.]; Bandaże [2szt]; Granat dymny[1szt]; Stalowa linka [30m]; Radio; Kabura; Torba medyczna; ------ Zostawione ------ Łuk [1szt]; Strzały drewniane [5szt]; Strzały aluminiowe [5szt]; Strzały aluminiowo- karbonowe [5szt]; Kołczan; Kunaie [4szt]
  • Dodatkowe statystyki: + 8% percepcji i charakteru
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez ShiroM » 12 cze 2014, 06:40 post_id: #1392

Odjęte.
Avatar użytkownika
ShiroM

 
Posty: 61
Dołączył(a): 7 cze 2014, 16:34
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 0
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 10
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Szybkość: 5
  • Zręczność: 5
  • Wytrzymałość: 5
  • Percepcja: 5
  • Siła woli: 5
  • Charakter: 5
  • Kontrola czakry: 5
  • Punkty czakry: 30
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Niżej niż Genin
  • Wioska:
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 56 cm i 15 kg
  • Dodatkowe statystyki: -5 do wszystkich
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Shiro
  • Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Kiraki » 12 cze 2014, 21:49 post_id: #1506

1x granat dymny (25y)
1x stalowa linka (200y)
Milutki, kochany i uśmiechnięty

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear.
Avatar użytkownika
Kiraki

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 375
Dołączył(a): 1 cze 2014, 18:06
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 4/4
  • Tytuł: Pilkunnussija
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 1,5/154
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1995
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 91/250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 26
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 66
  • Punkty czakry: 1110
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin D 390
  • Atut: Żółty Błysk
  • Wioska: SZSS
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: 172/59
  • Specjalizacje: Jikukan, Hirujutsu, Senjutsu, Fuuinjutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai, paczka shuriken, 2x paczka makibishi, 1x granat dymny, 1x stalowa linka, 2x rękawiczki, 2x ochraniacze na ręce, 1x gogle, 3x bandaż, radio, plecak
  • Lokacja opaski: Na czole
  • Dodatkowe statystyki: +20% PCh z Senjutsu +20% z miłości Wojtka +10% KC bo śnieg +10% percepcji bo elfie oczy -50 za 5 notek Hiraishin
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Teruyo MG » 13 cze 2014, 21:50 post_id: #1652

Odjęte
Avatar użytkownika
Teruyo MG

 
Posty: 390
Dołączył(a): 3 cze 2014, 23:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Moderator Globalny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Udźwig: -
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Moderator
  • Atut: -
  • Wioska:
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Youtoo » 14 cze 2014, 22:48 post_id: #1816

Stalowa Linka - 400 - 200 = 200y
Bomba świetlna - 200y - 150y = 50y
2x Granat Dymny - 50 - 25 - 25 = 0y

Faktoria
Avatar użytkownika
Youtoo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 311
Dołączył(a): 30 maja 2014, 17:30
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 1/1
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 15,5/146
  • Gakujutsu Tensuu: 13
  • Shinju: 100
  • Yeny: 2035
  • Liczba śmierci: 1
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Szybkość: 30
  • Zręczność: 65
  • Wytrzymałość: 30
  • Percepcja: 30
  • Siła woli: 30
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 60
  • Punkty czakry: 1300
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin C- (488)
  • Atut: PSP
  • Wioska: Wyznawcy Shinju
  • Klan: Senjuu
  • Wzrost i waga: 190cm 70kg
  • Specjalizacje: SoshiJutsu, TaiJutsu, HiruJutsu, HiJutsu
  • Ekwipunek: 10x Kunai, 15x Shuriken Plecak
  • Lokacja opaski: Prawe ramie
  • Dodatkowe statystyki: W i KC +12% ZR 2x Większa (atut)
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Link do KP
  • Pakiety: Pakiet "Druga Szansa" - 02.01 o godzinie 22:34 - Wykorzystany Pakiet "Odkupienie - 02.01 o godzinie 22:34 - Wykorzystany Pakiet "Druga Szansa" - 05.01.2015 o godzinie 16:53 - Niewykorzystany

  • Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez ShiroM » 14 cze 2014, 22:52 post_id: #1817

Odjęte.
Avatar użytkownika
ShiroM

 
Posty: 61
Dołączył(a): 7 cze 2014, 16:34
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 0
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 10
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Szybkość: 5
  • Zręczność: 5
  • Wytrzymałość: 5
  • Percepcja: 5
  • Siła woli: 5
  • Charakter: 5
  • Kontrola czakry: 5
  • Punkty czakry: 30
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Niżej niż Genin
  • Wioska:
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 56 cm i 15 kg
  • Dodatkowe statystyki: -5 do wszystkich
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Shiro
  • Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Sajin » 16 cze 2014, 12:14 post_id: #1999

Post

2x Pojemnik na glinę klanu Douhito, 2x 100 Y
1x Glina klanu Douhito 50 Y

Zakupy łącznie: 250 Y
Ostatnio edytowano 16 cze 2014, 12:34 przez Sajin, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Sajin

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15 cze 2014, 18:47
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 4/4
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 700
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Atut: Bezogoniasty demon
  • Wioska: Wyznawcy Shinju
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 80kg-185cm
  • Specjalizacje: Soshi, Sen, Jikukan
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Torba Medyczna + Kabura;
  • Wygląd i ubiór: Długie białe włosy, lekko powykręcane i sterczące. Ubrany w białe kimono, dosyć dobrze przymocowane. Niebieskie oczy
  • Lokacja opaski: Prawe ramię
  • Dodatkowe statystyki: - Bonus do czakry +50% - Zmęczenie wynikające z używania chakry pojawia się o 10% (przelicznika) wolniej
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Baribab Brow » 16 cze 2014, 12:34 post_id: #2002

post : viewtopic.php?f=86&t=206&p=2000#p2000

bomba dymna x 2 = 150y
Wczesniej kupowane zwoje w sklepie a wiec odejmuje juz od puli

4460 - 150y = 4310y
Avatar użytkownika
Baribab Brow

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2 cze 2014, 22:10
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 11/11
  • Gakujutsu Tensuu: 3
  • Shinju: 100
  • Yeny: 4225
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 10
  • Udźwig: 125
  • Szybkość: 33
  • Zręczność: 23
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 15
  • Charakter: 15
  • Kontrola czakry: 52
  • Punkty czakry: 1400
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D+)
  • Atut: Bezogoniasty Demon
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Zetsu
  • Wzrost i waga: 74176cm
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Teruyo MG » 17 cze 2014, 19:35 post_id: #2210

Odjęte
Avatar użytkownika
Teruyo MG

 
Posty: 390
Dołączył(a): 3 cze 2014, 23:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Moderator Globalny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Udźwig: -
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Moderator
  • Atut: -
  • Wioska:
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Oguj TMG » 25 cze 2014, 13:39 post_id: #3435

odjęte
Avatar użytkownika
Oguj TMG

 
Posty: 147
Dołączył(a): 4 cze 2014, 16:42
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: MG
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Poke » 7 lip 2014, 18:17 post_id: #4259

Poproszę wachlarz za 400 Y x1

500-400=100y
Avatar użytkownika
Poke

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 188
Dołączył(a): 1 cze 2014, 19:52
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 3/3
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9/102,5
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 3100
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 15
  • Udźwig: 84/187,5
  • Szybkość: 15
  • Zręczność: 35
  • Wytrzymałość: 15
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 15
  • Charakter: 15
  • Kontrola czakry: 50
  • Punkty czakry: 1030
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Data urodzin: 9 lat przed końcem 3 ery
  • Ranga: genin D
  • Atut: kujon
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: 175 cm 55 kg
  • Specjalizacje: Hirujutsu Soshijutsu Jikukan
  • Ekwipunek: Paczka kunai [7szt.]; Paczka shuriken [5szt.]; Torba Medyczna + Kabura Wachlarz.
  • Wygląd i ubiór: Wielkolud; nieogarnięte niebieskie włosy; wygląd twarzy = lat 20
  • Lokacja opaski: nadgarstek
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Toshikatsu MG » 7 lip 2014, 20:35 post_id: #4267

Akcept
Avatar użytkownika
Toshikatsu MG

 
Posty: 293
Dołączył(a): 8 sty 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Plebs
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 999
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 99
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 4999
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Mod
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Rizen » 9 lip 2014, 23:49 post_id: #4384

http://shinjuregashi.net/viewtopic.php?f=94&p=4383#p4383

Trójzębna kosa kultu Jashina za 500y.
Avatar użytkownika
Rizen

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 lip 2014, 20:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 0
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 110.5/250
  • Szybkość: 25
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 25
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 15
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Atut: Bezogoniasty Demon
  • Wioska: Wyznwcy
  • Klan: Chishio
  • Wzrost i waga: 135 cm, 24kg
  • Specjalizacje: Bukijutsu/Jikukan/Genjutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Kabura z torbą medyczną ;Trójzębna kosa kultu Jashina
  • Wygląd i ubiór: Niezbyt wysoki młody kawaler, który nosi na sobie długą czarną szatę, a pod nią ciemną koszulę i zwykłe sandały. Długie, biało czarne włosy opadające kaskadą na plecy sięgają aż do połowy pleców, niezwykle to kontrastuje z bladą, wręcz białą cerą. Co dziwniejsze jedna strona jest ciemna, druga jasna. Charakterystyczną cechą wyglądu młodego chłopca są kolczyki w obu uszach przechodzące od dolnej małżowiny, a kończąc na górnej chrząstce. Z oczu da się wyczytać chłód i niespotykane zimno, a zacięte usta potwierdzają całą jego aparycję. Ciało młodego shinobi pokryte jest szeregiem blizn, aczkolwiek twarz jest nie naruszona i niezwykle piękna niczym wykuta w marmurze. Ma szczupłe i niezbyt umięśnione ciało, ale da się zauważyć, że chłopak nie zaniedbuje ćwiczeń fizycznych.
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Teruyo MG » 12 lip 2014, 14:35 post_id: #4507

Odjęte
Avatar użytkownika
Teruyo MG

 
Posty: 390
Dołączył(a): 3 cze 2014, 23:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Moderator Globalny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Udźwig: -
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Moderator
  • Atut: -
  • Wioska:
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Kholgar » 24 lip 2014, 01:21 post_id: #5321

Odwiedziny fabularne sklepu
Dwie bomby dymne -> 150y
Dwa granaty świetlne -> 200y
Jeden granat dymny -> 25y
Avatar użytkownika
Kholgar

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 378
Dołączył(a): 12 cze 2014, 15:56
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 5/5
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 4/211
  • Gakujutsu Tensuu: 4
  • Shinju: 100
  • Yeny: 8133
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 126/312,5
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 60
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 42
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 80
  • Punkty czakry: 1540
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin 434 D+
  • Atut: Duplikator
  • Wioska: Wyznawcy Shinju
  • Klan: Kanji
  • Żywioł czakry: Meiton
  • Wzrost i waga: 80kg; 185cm
  • Specjalizacje: Ninjutsu, Soshijutsu, Fuuinjutsu, HiJutsu
  • Ekwipunek: Kałamarz, pędzel, notes Gashi; Torba Medyczna + Kabura; Pas; Radio; Zwój zawierający pakt z pandami; 2 bandaże; Urządzenie namiarowe; Zwój Gashi; Rękawiczki;
  • Wygląd i ubiór: Zgodne z awatarem.
  • Lokacja opaski: Głowa
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Teruyo MG » 24 lip 2014, 09:57 post_id: #5325

Odjęte
Avatar użytkownika
Teruyo MG

 
Posty: 390
Dołączył(a): 3 cze 2014, 23:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Moderator Globalny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Udźwig: -
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Moderator
  • Atut: -
  • Wioska:
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Saburo » 24 lip 2014, 12:56 post_id: #5350

odwiedziny fabularne
Kupuję: Notatnik
Zapłata: 50*0,7=35
Avatar użytkownika
Saburo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 59
Dołączył(a): 21 lip 2014, 22:49
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 1/14
  • Gakujutsu Tensuu: 2
  • Shinju: 100
  • Yeny: 298
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 10
  • Udźwig: 29/125
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 30
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 30
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin [D-] (235)
  • Atut: Biznesmen
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Gashi
  • Wzrost i waga: 144cm 39kg
  • Specjalizacje: NinJutsu, FuuinJutsu, TaiJutsu
  • Ekwipunek: 1 kunai; kabura; pędzel; kałamarz[4/100]; opaska; podstawowy ubiór, mundur[płaszcz], mały podstawowy zwój, torba biodrowa, pas Saburo, notatnik
  • Wygląd i ubiór: Patrzeć w KP, gdyż tutaj się nie mieści.
  • Lokacja opaski: lewe ramię
  • Dodatkowe statystyki: +10%zręczności +5%szybkości
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Teruyo MG » 25 lip 2014, 11:48 post_id: #5457

Odjęte
Avatar użytkownika
Teruyo MG

 
Posty: 390
Dołączył(a): 3 cze 2014, 23:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Tytuł: Moderator Globalny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Udźwig: -
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Moderator
  • Atut: -
  • Wioska:
  • Klan: -
  • Wzrost i waga: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Inne/Dedykowane dla klanów

Postprzez Shiki » 25 lip 2014, 11:55 post_id: #5460

Post w fabule
Radio x2 [1000y]
zostaje: 275y
Avatar użytkownika
Shiki

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 202
Dołączył(a): 9 cze 2014, 10:35
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 6/80
  • Gakujutsu Tensuu: 1
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 1
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 15
  • Udźwig: 187,5
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 25
  • Siła woli: 15
  • Charakter: 19
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1100
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: genin (D 315)
  • Atut: IKC
  • Wioska: SZSS
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 165/48
  • Specjalizacje: soshijutsu; hirujutsu; jikukan; doujutsu
  • Ekwipunek: ze sobą: paczka kunai [10szt.]; radio; bandaż; makibishi zostawione: paczka shuriken [15szt.]; torba medyczna; kabura
  • Wygląd i ubiór: ciemna yukata, drewniane geta
  • Lokacja opaski: na prawym ramieniu
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Następna strona

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Faktoria Handlowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl