Keihatsu Tensuu (KT)


Keihatsu Tensuu (KT)

Postprzez ShinjuRegashi » 30 maja 2014, 13:04 post_id: #343

Keihatsu Tensuu (KT)

Tłumacząc na język polski są to punkty rozwoju. Najprościej mówiąc jest to waluta, którą shinobi płacą za swoje zdolności i techniki. Na ShinjuRegashi to właśnie KT są odpowiedzialne za całość rozwoju. Użytkownicy mogą wymieniać je na statystyki, chakrę, techniki, summony, medykamenty, lalki itd. Mówiąc wprost wszystko co związane jest ze stroną mentalną i fizyczną postaci. Keihatsu Tensuu dają użytkownikom ogromne pole do popisu podczas tworzenia koncepcji swoich postaci. Użytkownik musi zadecydować, w którą stronę chce się rozwijać. Wybierając statystyki rezygnuje z nauki technik i korzystania z różnych udogodnień takich jak medykamenty, za to skupiając się na technikach, może odczuwać braki spowodowane niewystarczającą ilością statystyk. Wszystkie wymienione wyżej elementy rozwoju postaci wymieniane są za KT w następujący sposób.

Przelicznik Keihatsu Tensuu:
- Punkty Chakry
1000pch - 2000pch => 0,5 KT = 10 Punktów Chakry
2000pch - 3000pch=> 1KT = 10 Punktów Chakry
3000pch - 4000pch=> 1,5KT = 10 Punktów Chakry
4000pch - 5000pch=> 2KT = 10 Punktów Chakry
- W przypadku statystyk, wszystko zależy od naszego poziomu rozwinięcia danej staty. Im dalej w las tym ciężej się czegoś nauczyć:
* 0-30 pkt w danej statystyce => 1 KT za 1 punkt danej staty
* 31 - 50 pkt w danej statystyce => 1,5 KT za 1 punkt danej staty
* 51-60 pkt w danej statystyce => 2 KT za 1 pkt danej staty
* 61- 70 pkt w danej statystyce => 2,5 KT za 1 pkt danej staty
* 71 - 80 pkt w danej statystyce => 3 KT za 1 pkt danej staty
* 81 - 90 pkt w danej statystyce => 4 KT za 1 pkt danej staty
* 91- 100 pkt w danej statystyce => 5 KT za 1 pkt danej staty



Jak można zdobyć Keihatsu Tensuu (KT)


Postaci uzyskują swoje punkty rozwoju podczas walki, misji, treningów, eventów oraz większych wydarzeń fabularnych (ataki na wrogą frakcję). Jest to zgodne z logiką. Poprzez misję, walkę czy trening postać staje się silniejsza, system KT zakłada możliwość wybierania co tak naprawdę postać trenuje. Mówiąc wprost jeśli po 3 misjach będziemy rozwijać tylko i wyłącznie naszą kontrolę chakry, logicznym będzie, że rozwój tej dziedziny był celem wykonywania owych zadań. Dokładnie taka sama zasady tyczy się walk i treningów. Warto zawrzeć to w swoich postach misyjnych, czy postach walki. To na czym skupia się postać i co chce rozwijać jest kluczowe w tego typu rozgrywce.




Tematy gdzie znajdziemy Kaihetsu Tensuu(KT)

Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Wiedza Niezbędna do Rozpoczęcia Gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl