Drużyny


Drużyny

Postprzez ShinjuRegashi » 5 lut 2014, 03:55 post_id: #124




Są to zorganizowane grupy stworzone do wykonywania różnego rodzaju zadań, potocznie nazywanych misjami. Można je porównać do zespołów powoływanych w wielkich korporacjach w celu zrealizowania konkretnego projektu. Tak więc mają one raczej, odgórnie narzucony, charakter formalny. W ich skład wchodzą jednak zwyczajni ludzie, posiadający uczucia i podchodzący do wielu spraw w emocjonalny sposób. Zatem nikogo nie powinno dziwić że po pewnym czasie shinobi należący do tej samej drużyny stają się ze sobą bardzo zżyci, a czasami nawet zawiązują przyjaźnie na całe życie. Patrząc na to z tej strony bez zastanowienia można powiedzieć że drużyna to także specyficzna komórka społeczna, która często zastępuje ninja rodzinę i zaraz po niej kształtuje to jaką osobą jesteśmy. Mając u boku swoich towarzyszy z drużyny przemierzamy świat pełen niebezpieczeństw i przygód, to właśnie z nimi upadamy i z nimi się podnosimy.

Wyróżniamy trzy podstawowe rodzaje drużyn a są nimi:

- Drużyny uczniowskie, w których skład wchodzą Mistrz i nie mniej niż dwóch, a nie więcej niż trzech geninów
- Drużyny dwuosobowe, tworzone przez Mistrza i wybranego przez niego, jednego ucznia
- Drużyna specjalna, składająca się z dowolnej ilości ninja o podobnej randze





Jak wszyscy doskonale wiemy, świeżo upieczeni ninja są narażeni na różnego rodzaju niebezpieczeństwa, dlatego niewskazane są dla nich samotne działania. Aby ułatwić im funkcjonowanie jako pełnoprawnym shinobi, są oni przydzielani do drużyn, które biorą pod swoją opiekę doświadczeni wojownicy potocznie zwani mistrzami*. Posiadana przez nich ranga nie może być niższa niż Chuunin, a to ze względu na to, że ich zadaniem jest przede wszystkich szkolić i chronić młodych ninja.
Drużyny mogą składać się tylko i wyłącznie z shinobi przynależących do jednej frakcji. Wyjątek stanowią zespoły utworzone podczas sojuszów we wspólnej walce dwóch ugrupowań. Drużyna powinna charakteryzować się różnorodnością, zatem osoby o podobnych zdolnościach nie powinny wchodzić w jej skład. Mile widziany podczas tworzenia drużyn jest także dobór ninja o różnej płci. Oczywiście nie jest to sztywna zasada więc gracze mają dowolność w doborze składu swojego teamu.

* Jeżeli drużyna nie może znaleźć osoby odpowiedniej na stanowisko mistrza, może wykonywać misje i przeprowadzać treningi bez jego opieki.





Jest to drużyna, w której skład wchodzi najczęściej mistrz i uczeń, spotykane są jednak i takie tworzone przez dwójkę najlepszych przyjaciół czy kochanków. Formacja ta uznawana jest za najsilniejszą wśród drużyn a to ze względu na silną, wręcz nierozerwalną więź, która łączy osoby ją tworzące.
Przecież to właśnie mistrz staje się naszą drugim ojcem, to on pokazuje nam co jest dobre, a co złe oraz kształtuje nasze postrzeganie świata. A komu jak nie najbliższej nam osobie, możemy powiedzieć o wszystkich naszych zmartwieniach? Czy można polegać na kimś bardziej niż na przyjacielu, który gotowy jest za nas oddać własne życie?





Są to grupy ninja działających wspólnie na rzecz swojej frakcji. Przynależeć do nich mogą jedynie shinobi posiadający co najmniej rangą chuunia. Nie występuje tutaj podział na uczniów i mistrza, cały zespół obowiązują takie same zasady a wszyscy jego członkowie są traktowani jak pełnoprawni ninja, mogący samodzielnie podejmować decyzje.
Warto jednak wspomnieć że to najbardziej doświadczony osobnik zostaje mianowany dowódcą drużyny, który podejmuje ostateczne decyzje i to jego słowo jest zawsze ostatnie. Odpowiada on przecież za powodzenie powierzanych drużynie misji, a z każdej porażki rozliczany jest przez swoich zwierzchników. Jak więc widzimy w zespołach tego typu nie ma miejsca na fuszerkę, więc w ich skład mogą wchodzić tylko profesjonaliści, którzy będą w stanie poradzić sobie nawet z najtrudniejszymi zadaniami





-Dodatkowy miesięczny trening rangi D lub C (Zarówno mistrz jak i uczniowie otrzymują za niego specjalne wynagrodzenie. Musi być wykonywany w pełnym składzie. Ranga treningu jaki może przeprowadzić drużyna zależna jest od rangi posiadanej przez większość członków drużyny. Jeśli osób z rangą C i D jest tyle samo decyduje o tym ilość + i -. Jeśli przy rangach graczy jest więcej +, robią trening wyższej rangi, jeśli tyle samo bądź mniej, to robią ten niższej.)
- Wynagrodzenie treningu jest zależne od liczby uczniów biorącej w nim udział. Startowa stawka w przypadku rangi D to 1,5 KT. Za każdą osobę biorącą udział w treningu wynagrodzenie rośnie o 1 KT. Przy 3 uczniach z sensei wynagrodzenie wyniesie 5,5 KT na osobę.
- Startowa stawka w przypadku rangi C to 3,5 KT. Za każdą osobę biorącą udział w treningu wynagrodzenie rośnie o 1 KT. Przy 3 uczniach z sensei wynagrodzenie wyniesie 7,5 KT na osobę.
- Za każdą misję wykonaną w pełnym składzie drużyny dostajemy bonus wysokości 150y i 2 KT*
- Co miesiąc Mistrz/Dowódca dostaje zniżkę wysokości 50% na dowolną rzecz w sklepie. Zniżkę tą należy wykorzystywać sprawiedliwie i przeznaczać na wszystkich swoich uczniów.( Mistrz nie może przeznaczyć jej na własne potrzeby, oraz zniżka nie łączy się z innymi bonusami wynikającymi z klanu, sławy i atutu)*
- Jako że prowadzenie drużyny młodych ninja sprzyja rozwojowi każdej frakcji, pełnienie roli mistrza/dowódcy traktowane jest jak normalna praca a więc co miesiąc otrzymują oni wypłatę w wysokości 100y

* Bonus obowiązuje tylko w drużynach uczniowskich, nie jest także dostępny dla mistrza.
Nie można należeć do dwóch drużyn jednocześnie!





Każdy gracz pragnący stworzyć drużynę ma obowiązek zgłosić to w odpowiednim dziale. Zgłoszenia będą różnić się w zależności od tego jaki rodzaj grupy ma zostać utworzony. Więcej informacji znajdziecie pod TYM linkiem.
Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Wiedza Potrzebna w Trakcie Rozgrywki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl