Zasady Podboju i Kradzieże


Zasady Podboju i Kradzieże

Postprzez ShinjuRegashi » 27 sty 2014, 00:32 post_id: #103

System podboju




Jak powszechnie wiadomo świat shinobi od zawsze pustoszyły wojny wywoływane przez konkurujące ze sobą ukryte wioski. Przez stulecia niewiele się zmieniło, przywódcy nadal prowadzą ostrą politykę i starają się doprowadzić do upadku rywali, doprowadzając tym samym swoją frakcje sam na szczyt. Nietrudno się zatem domyślić ze zbrojne napaści nie są w naszych realiach czymś niezwykłym, choć zdarzają się bardzo rzadko.

Każdy Shinobi który czuje się na siłach ma prawo pokosić się o działanie wymierzone przeciw danej frakcji. Nie ma znaczenia czy jest sam czy też w większej grupie. Nieważne jest doświadczenie i ranga danego ninja. Trzeba jednak liczyć się z konsekwencjami jeżeli owa akcja się nie powiedzie.
Każda frakcja ma bardzo rozwinięty system rozbudowy który daje jej wielu NPC obrońców oraz szerokie możliwości fortyfikowania. Zatem zdobycie lub chociaż sabotaż nie jest wcale prostą sprawą.


Rodzaje akcji




Akcja zwiadowcza - najczęściej mająca na celu zorientowanie się jak prezentuje się siła militarna lub system obronny danej frakcji, wyłapanie jej najsłabszych punktów aby później zaplanować skuteczny atak. Zwiadowca najczęściej jest sam, jeżeli frakcje nie żyły do czasu zwiadu we wrogich stosunkach wystarczy jedynie fałszywy cel podróży i przepustka gotowa, inaczej sprawa ma się kiedy osady są do siebie wrogo nastawione. Wtedy ninja dzięki swoim umiejętnościom musi przedostać się na teren frakcji niepostrzeżenie, może także ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

Akcja szpiegowska - nie różni się zbytnio od opisanej wyżej akcji zwiadowczej, jednak jej celem nie są już tak oczywiste rzeczy, jak ilość shinobi na murach, czy grubość tychże murów. Tutaj chodzi o rzeczy pilnie strzeżone np. Tajne dokumenty, miejsce przetrzymywania ważnego więźnia. Shinobi podejmujący się tego zadania musi się wykazać nie lada umiejętnościami w końcu jego zadaniem najczęściej jest zinfiltrowanie siedziby władcy lub też któregoś z budynków administracyjnych. Eskapady tego typu często są nawet trudniejsze od zbrojnego ataku.

Akcja wojenna - już sama nazwa wskazuje że jest to typowa napaść mająca na celu wywołanie zamieszania,chaosu i wszechobecnej paniki. Polega ona na jawnym wejściu na teren frakcji z wykorzystaniem śmiercionośnych technik i machin. Ma wiele rożnych zastosowań, wszystko zależy od rozkazów jakie dostali atakujący Shinobi.

Podbój - atak na wrogą fakcję i zajęcie jej. W pojedynkę raczej niemożliwe jest jego przeprowadzenie, chociaż dla Shinobi pokroju Madary Uchihy po wskrzeszeniu przez Edo Tensei nie byłoby to problemem. Ninja którzy zechcą zagarnąć dla siebie władzę w danej frakcji muszą spełnić następujące warunki:
- Pokonać 50% NPC obrońców
- Pokonać wszystkich graczy, którzy zechcą przeszkodzić im w podboju
- Pokonać przywódcę frakcji lub zmusić go do ucieczki czy też poddania się
Jeżeli wszystkie te warunki zostaną spełnione najeźdźcy oficjalnie mogą uznać teren frakcji za swoją własność.

Po udanym podbiciu frakcji najeźdźcy mają kilka możliwości:
- Mogą ją zniszczyć i splądrować, zamordować jej lidera oraz okraść ze wszystkich funduszy.
- Mogą żądać od frakcji stałych dochodów na swoje konto, azylu dla wybranych osób lub postawić jakiekolwiek inne warunki. W każdej chwili jednak frakcja może zerwać z nimi kontrakt
- Mogą obsadzić na fotelu lidera własnego człowieka i zarządzać frakcją normalnie. Jednak wtedy suma, która stanie się łupem wojennym wynosi tylko 50% ówczesnego stanu skarbca

Jeżeli frakcja znajdzie się pod stałą władzą wrogich shinobi wszystko może zadziałać także w drugą stronę. Jeżeli mieszkańcy podbitej osady nie będą zadowoleni z rządów pod którymi się znaleźli istnieje dla nich opcja wzniecenia buntu. Jeżeli takowy bunt ma się powieść muszą zostać spełnione następujące warunki:
- Pokonanie 25% NPC obrońców
- Pokonanie, zamordowanie, zmuszenie do poddania lub ucieczki obcego władcy
- Pokonanie wszystkich graczy którzy zechcą przeszkodzić w odzyskaniu niepodległości

Uwaga

O wszystkich akcjach prowadzonych w tajemnicy przed ich rozpoczęciem należy poinformować Głównego MG wysyłając do niego prywatną wiadomość. Dzięki temu w razie jakichkolwiek niejasności MG będzie mógł zareagować przedstawiając dowód w postaci PW.


Kradzieże



Kradzieże są niestety nieodłącznym elementem życia shinnobi, jednak tak jak wszystko na ShinjuRegashi warunkują je pewne zasady, których gracz zobowiązany jest przestrzegać


Wyróżniamy dwa rodzaje kradzieży:

Okradanie innej postaci-następuję najczęściej po wygranej walce i doprowadzeniu przeciwnika do nieprzytomności a następnie ograbienia. Można próbować także kradzieży na tak zwanego "rasowego złodzieja" jednak ta nie udaje się zbyt często, w końcu ninja z natury są bardzo czujni.

Okradanie frakcji i organizacji-W tym przypadku sprawa jest o wiele trudniejsza. Pieniądze które posiadają frakcje i organizacje zdeponowane są w specjalnych chakro odpornych i niezniszczalnych sejfach do których kod zna jedynie Lider organizacji lub Przywódca frakcji.
Aby się do nich dostać należy podbić teren danej grupy, wtedy sejf otwiera się automatycznie.

Wszystkie kradzieże muszą być ocenione przez mistrza gry i udokumentowane w odpowiednim temacie.
Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Wiedza Potrzebna w Trakcie Rozgrywki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl