Szlak

Południowo-wschodnia część wyspy Ryu nazwana została Doliną Mgieł, a to ze względu na fakt iż można się tam zetknąć z wręcz niespotykanymi ilościami tego gęstego opadu. Znacznie ogranicza on widoczność wszystkim podróżującym przez te tereny, ninja. Nawet najmocniej oświetlone części traktu nie gwarantują nikomu bezpieczeństwa. Na błądzących wędrowców czyha tutaj wiele zdradliwych bagien. Jednak nawet pomimo tego, dolina należy do jednego z najprzyjaźniejszych miejsc na całej wyspie, a to z uwagi na dużo cieplejszy klimat, pozwalający rozwinąć się bujnej roślinności.

Szlak

Postprzez ShinjuRegashi » 6 lut 2014, 04:08 post_id: #139

Spoiler:
Jest to pradawny trakt wybudowany jeszcze przez pierwszą cywilizację zamieszkującą archipelag wysp Shinju. Trudno wyobrazić sobie jak rozległy jest ten kompleks dróg występujący nie tylko na lądzie ale dzięki specjalnym sygnalizatorom świetlnym również na morzu. Dzięki temu tworzy on spójną całość, która niczym pajęcza sieć oplata wszystkie trzy wyspy i umożliwia tym samym szybkie oraz wygodne poruszanie się zarówno w ich obrębie jak i pomiędzy nimi. Jego odnowienie i przystosowanie do użytku było wspólnym przedsięwzięciem trzech frakcji, które przedłożyły dobro zwykłych ludzi ponad swoje nieustanne spory. Właśnie dlatego fakt istnienia tego cudu architektonicznego bez wahania można nazwać symbolem jedności wszystkich żyjących na tym świecie shinobi.
Cześć należąca do regionu Doliny Mgieł jest bardzo charakterystyczna a to ze względu na to że przebiega przez wiele różnych miejsc różniących się znacznie formą terenu a także warunkami klimatycznymi. Natkniemy się tutaj na zdradliwe bagna czyhające na nieostrożnych wędrowców w ciemnym zatęchłym lesie, a także szczyty górskie sąsiadujące z wyrzeźbionymi przez naturę podmokłymi kotlinami. Wspólnym elementem każdego odcinka szlaku jest gęste nieprzenikniona mgła bodąca zmorą przemierzających te tereny wędrowców.

Informacje Techniczne:

"Szlaki" to tematy, które znajdują się w każdym większym subforum(np. Lodowe Rubieże). Odpowiadają one za całą siatkę czerwonych przerywanych linii mieszczących się w obszarze jednego regionu. Oznacza to że pisząc w tych tematach możemy się przemieścić do dowolnego miejsca znajdującego się w tym samym dziale lub też innego szlaku, przynależącego do regionu sąsiadującego(Przejście przez szlak to jedyna opcja przedostania się do innego regionu).

Każdy gracz piszący na jakimkolwiek rodzaju szlaku, nieważne czy morskim czy lądowym, ma obowiązek na końcu swojego posta załączyć informację o tym jaką lokacje opuścił i do jakiej lokacji zmierza! Załączenie tej informacji pozwoli nam określić na jakim odcinku szlaku aktualnie znajduje się gracz!



Avatar użytkownika
ShinjuRegashi

Administrator
Administrator
 
Posty: 1000384
Dołączył(a): 8 sty 2014, 01:02
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 0
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 100
  • Szybkość: 100
  • Zręczność: 100
  • Wytrzymałość: 100
  • Percepcja: 100
  • Siła woli: 100
  • Charakter: 100
  • Kontrola czakry: 100
  • Punkty czakry: 5000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Konto Fabularne
  • Wioska:
  • Klan:
  • Ekwipunek: -
  • Wygląd i ubiór: -
  • Lokacja opaski: -
  • Dodatkowe statystyki: -
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 9 cze 2014, 19:37 post_id: #785

Tazo ciągle myślał o wcześniejszym wydarzeniu które, miało miejsce wtedy jak spadł z drzewa i nieznajoma dziewczyna udzieliła mu pomocy. Chociaż nie znał i nie widział jej nigdy od tamtego , czasu wierzył że ma chociaż cień szansy na to że ją spotka i podziękuje jeszcze raz. Lecz to nie był zapowiadany moment, od tej chwili ponieważ miał nadzieje że jeszcze zdoła zostać silniejszym geninem z pustelników. Może jego brat, jeszcze go zobaczy ? No nic, kiedy szedł przed prosto przed siebie nikogo nie widział, żadnej rasy ludzkiej która mogłaby wskazać jemu drogę do innej osady. Po to aby się z jego rodziną zapoznać. Otóż wcześniej nie miał okazji bo został od niej rozdzielony.. Jednak miał nadzieję że będzie jeszcze z nimi trenował wykonywał misję jak i walczył. Kiedy szedł to zauważył mały dołek, do którego wskoczył i czekał na okazję spotkania pewnego wędrowca.
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Kay MG » 9 cze 2014, 19:45 post_id: #792

Tazo tak sobie szedł i rozmyślał nad wydarzeniami, które go spotkały w przeszłości. Potem rozmyślał więcej, aż znalazł przytulny dołek i tam wskoczył. Nie było to rozważne, gdyż zatopił się w śniegu aż po pachy. Łatwo wskoczyć, trudniej wyjść z takiego miejsca. Na dodatek trafił na nieodpowiednią chwilę. Podczas, gdy próbował wydostać się z zamarzniętego śniegu usłyszał krzyk. Był to przerażone wołanie o pomoc, należące niewątpliwie do kobiety. Dochodziło ze szlaku na północ, ale Tazo nic nie mógł ujrzeć, gdyż niedaleko nieco znajdował się niewielki pagórek, za którym szlak był niewidoczny z miejsca, gdzie shinobi się znajdował. Krzyk znowu dało się słyszeć. Coś złego działo się nieopodal, a mądry Tazo siedział po pachy w śniegu, nie mogąc wydostać nóg. I co dalej? Łatwo można się było domyślić, że liczył się tutaj czas. Minuty, może sekundy.

/misja D. Start
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 9 cze 2014, 19:53 post_id: #797

Spokojnie sobie siedziałem, lecz po chwili doszły mnie słuchy jakiejś kobiety, która wołała o pomoc. Kurde i to musiało, stać się teraz. Oczywiście spróbowałem odkopywać się ze śniegu a także próbami wychodzić z tego śniegu. Po paru minutach, kiedy się odkopałem i stałem na szlaku, to w pewnym momencie kiedy usłyszałem krzyk zacząłem przysłuchiwać się dalej i podążać w jak najszybszym czasie w tym kierunku. Otóż dlatego że chciałem pomóc, tej kobiecie i zobaczyć jakie tutaj mogą dziać się zła które podążają różnymi ścieżkami.. Wiedziałem że jeśli, uda mi się to zrobić. Wtedy będę opowiadany ludziom, że jestem bardzo pomocnym pustelniczym shinobim. Jednak coś takiego było, że skupiałem się na dwóch rzeczach. Jak spotkać tą dziewczynę w masce, która uratowała mi życie. Chwilami chciałem zawrócić i udać się w poszukiwanie. Lecz kiedy odwróciłem się w stronę krzyczącego głosu (po ocenie mg). Wtedy jak najszybciej ruszyłem, właśnie w tamtym kierunku, po to aby dorwać złodzieja.

Post 1
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Kay MG » 9 cze 2014, 20:08 post_id: #810

No w końcu odkopał się Tazo z tej śnieżnej zaspy, choć zajęło mu to dobrą chwilę. Jednak, gdy stanął już na szlaku z łatwością odkrył kierunek, w którym powinien podążać. Jak już było mówione, była to północ. Chłopak puścił się biegiem i już po chwili zauważył kobietę szamoczącą się z jakimś rosłym mężczyzną. Był o wiele starszy od niej, w kwiecie wieku, na pewno bardzo silny. A ona? Mogła mieć co najwyżej lat szesnaście z kawałkiem. Próbowała wyrwać tobołek z łap napastnika, ale średnio jej to szło. I tak się szamotali, stojąc na środku szlaku, aż pojawił się Tazo niczym superbohater. Jednak głośna dwójka nawet nie zwróciła na niego uwagi. Oddalona była ze dwadzieścia metrów od shinobi. W pewnym momencie dziewczyna straciła równowagę od mocniejszego pchnięcia mężczyzny i poleciała na plecy na śnieg. A napastnik w tym czasie wyciągnął zza pasa nóż myśliwski i zrobił krok w jej stronę ze szkaradnym uśmiechem.
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 9 cze 2014, 20:43 post_id: #833

Wszystko układało się po mojej myśli, chociaż i tak wiedziałem że to jeszcze nie koniec. Ruszyłem szybkim krokiem na napastnika z wyjętym kunai'em z kabury. Kiedy znajdowałem się blisko niego, machnąłem przed jego klatką piersiową kunai'em. Tak aby go zranić po pierwszych dwóch atakach jeśli w ogóle się udało to wtedy przeskakuje go stykając się z nim plecami na drugą stronę. Możliwe jest machnięcie bronią w jego plecy ale to tylko wtedy kiedy będę miał jakieś szczęście i sam siebie nie okaleczę. Po wykonaniu tych czynności. Przyjmuje pozycję obronną, po to aby nie zostać okaleczonym przez bandytę który, zabrał torebkę niewinnej i bezbronnej kobiecie. Która nie jest niczemu winna. W wolnej chwili kiedy, atakujący niczego nie robi, to wtedy mówię do dziewczyny - Schowaj się gdzieś. A na koniec czekam na to co ma się wydarzyć.

Post 2
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Kay MG » 9 cze 2014, 20:50 post_id: #844

Tazo pobiegł ku mężczyźnie z bronią w ręku i zaraz też zamachnął się na niego, by zranić. Element zaskoczenia był tutaj decydujący i zaraz na piersi napastnika pojawiły się dwa płytkie cięcia. Na dodatek chłopak przeciął szelki, które utrzymywały spodnie w górze mężczyzny. Zaraz po tym, opadły one na ziemię, odsłaniając brudne gatki i umięśnione nogi. Chłop ryknął i wyciągnął ręce w stronę chłopaka, zanim ten zdążył zareagować. Rzucił tylko do dziewczyny, by się schowała, ale ona stała za nim jak sparaliżowana i płakała. Natomiast mężczyzna chciał znokautować Tazo ciosem, ale spodnie sprawiły, że stracił równowagę i runął na chłopaka, przewracając go i przygniatając własnym ciałem. Był to spory chłop. Ponad dwa metry wzrostu i na pewno ponad sto kilogramów masy. A mały chłopak utknął pod spodem, nie mogąc oddychać. Na nieszczęście kunai był tak zwrócony, że wbił się w pierś napastnika, gdy ten leciał. Zabił go na miejscu. Dziewczyna krzyknęła.
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 9 cze 2014, 20:56 post_id: #849

Wszystko miało być, tak jak na wcześniejszych misjach, czyli aby zranić lub zabić ale to tylko i wyłącznie w bardzo słusznej sprawie. Natomiast kiedy zauważyłem leżącego i nie żyjącego bandziora. Nie miałem, co się śmiać płakać czy uciekać. To była moja wygrana, i nikt nie miał prawa tego zniszczyć. Oczywiście kiedy spróbowałem kilka razy przewracać grubego bandziora, na ziemię po prawej stronie. Po paru próbach (ocena mg ), kiedy udało mi się to wszystko zrobić wstałem, wyjąłem kunai'a z ciała bandyty. Jeszcze na dodatek, poszperałem mu po kieszeniach od kurtki spodni, i wszystkiego co mogło się cennego (Yeny,Kunai'e,Shurikeny) znajdować to to wyciągnąłem. Następnie włożyłem dłonie do śniegu tak aby mi po trochu zeszła krew. Po całej kończącej walce. Podszedłem do bojącej się kobiety i powiedziałem - Spokojnie, spokojnie jesteś już bezpieczna. A kiedy to zrobiłem otarłem jej łzy które leciały. Na koniec się uśmiechnąłem w stronę dziewczyny.

Post 3
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Kay MG » 9 cze 2014, 21:16 post_id: #868

Tym swoim stoicyzmem Tazo nie tylko popsuł zabawę wszystkim wiewiórkom wokoło, ale na dodatek doprowadził niemalże do wariacji biedną dziewczynę. Stała ona skulona i wpatrywała się w obrazek jak chłopak odrzuca martwe truchło, wyciąga zakrwawiony kunai i na dodatek bez ogródek przeszukuje zmarłego. Jednak tamten nic nie miał przy sobie wartościowego. Tylko ten stary, nieco zardzewiały, nóż myśliwski. Bezużyteczny, bo nawet tępy. Gdy podszedł do niej i uspokajał, ona cofnęła się o krok, a łzy nadal płynęły.
- Odsuń się ode mnie! Jesteś mordercą! Mordercą! Zabiłeś! Jak możesz się tym nie przejmować?!
Zaczęła się szamotać w amoku. Jeśli chłopak chce liczyć na jakąś wdzięczność to musi ją uspokoić. Nie ma innego wyjścia. Pozostaje jeszcze kwestia cennego tobołka, o który ta nastolatka tak zaciekle walczyła…
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 9 cze 2014, 21:25 post_id: #878

Ja tutaj , próbuje pomóc jej a ona jeszcze mówi, że jestem mordercą ech... Złapałem jej tobołek, po czym wyrzuciłem do góry ale to tak aby wpadł jej do dłoni. Oczywiście, to nie było chamskie no ale cóż, sama tego chciała. - Jestem mordercą ? Nie nazwał bym tak tego, ale to twoje zdanie, ja ci tylko uratowałem twoje życie. W każdej chwili mógłbym tego nie zauważyć i byś nie miała nikogo do pomocy.. Powiedziałem spokojnym i opanowanym tonem. Następnie podszedłem jeszcze raz do niej, otrząsnąłem ją z tego całego amoku, i spróbowałem otrzeć jeszcze raz łzy. Po to by się uspokoiła, może i miałem piętnaście lat, ale byłem kimś ważnym w moim klanie i nie pozwolę aby byle zwykła dziewczyna, to zmieniła.. Próbowałem to tyle razy aż się w końcu uda. Przez chwile , myślałem o tym aby ją zostawić, lecz nie wypada zostawiać bezradnej kobiety. W momencie kiedy się udało, podszedłem i złapałem ten zniszczony nóż i podałem w dłonie kobiety - Trzymaj, jeśli ktoś będzie chciał ciebie, zaatakować będziesz mogła się tym obronić. Chwila cisza, po czym spojrzałem na nią i się uśmiechnąłem.

Post 4
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Kay MG » 9 cze 2014, 21:34 post_id: #887

Czasem mocne, dobitne słowa skutkowały lepszą reakcją niż czułe pocieszanie. I tak było z dziewczyną. Spojrzała zaszokowana na Tazo, ale pozwoliła mu, by otarł jej łzy. Wyglądała naprawdę niewinnie. Może nigdy nie była świadkiem śmierci kogokolwiek. Teraz wpatrywała się w młodszego od niej chłopaka dużymi, zielonymi oczami i pociągała nosem.
- Prze-przepraszam. Ja w-wiem, a-ale…
Jąkała się próbując uspokoić. Kolejne potrząśnięcie ze strony chłopaka, nieco jej pomogło. Pochyliła się nagle, by w ukłonie podziękować mu za ratunek. Potem chwyciła tobołek i wyciągnęła z niego niewielkie zawiniątko. Podała shinobi.
- To kielich wart nieco grosza. Przyjmij to w ramach wdzięczności.
Odparła. Było jej nieco wstyd, dlatego Tazo z łatwością mógł się domyślić, że ukradła te rzeczy. Może napastnik był właścicielem ich? Nieważne… Dziewczyna chwyciła myśliwski nóż i pobiegła dalej szlakiem.

/ koniec misji D +3 KT +70 Y
Następna misja możliwa 14.06
Z wszelkimi pytaniami lub zażaleniami odnośnie misji/walki - zgłaszać na GG.
Kay MG

 
Posty: 70
Dołączył(a): 4 cze 2014, 07:23
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 1500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: pani prezydent
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Druga postać: Kayoko
  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Feitan » 9 cze 2014, 22:23 post_id: #917

Na niebie można było dostrzec lecącą czarną postać o niebieskich skrzydłach z dziwnej energii, leciała bardzo szybko w stronę miasta pustelników, nie wiadomo do końca kto to był było to w każdym razie zbyt szybkie. Chłopak w czasie lotu zastanawiał nad tym co kieruje Anulejem jakie działania, zarazem co siedzi mu w głowie, albowiem był bardzo specyficzny, podobnie Esta mały chłopiec zamieniający się w błota , oraz Brow który pojawia się i znika kiedy mu się tylko podobam zaiste dziwni ludzie ciekawe co z tego wyniknie. Chunnin na pełnej prędkości lotu delikatnie dotyka swoim płaszczem koron drzew z których spada śnieg tak to wyglądało pięknie albowiem kiedy światło odbijało się od płatków owe mieniły się w różnych kolorach tęczy dość ładny widok. Aiden teraz pędzi na spotkanie z liderem pustelników, ciekawiło go co ten stary mistrz jikukanu od niego chce.

nmm
Avatar użytkownika
Feitan

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 552
Dołączył(a): 31 maja 2014, 03:07
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna: 38/38
  • Tytuł: Gromowładny
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: 0
  • Keihatsu Tensuu: 3,5/482
  • Gakujutsu Tensuu: 3
  • Shinju: 100
  • Yeny: 12320
  • Liczba śmierci: 1
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 60
  • Udźwig: 357,5/750
  • Szybkość: 50
  • Zręczność: 50
  • Wytrzymałość: 50
  • Percepcja: 50
  • Siła woli: 50
  • Charakter: 50
  • Kontrola czakry: 90
  • Punkty czakry: 2500
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Data urodzin: 6 Rok P.CZ.N
  • Ranga: T. Jounin B
  • Atut: Sprinter
  • Wioska: Wyznawcy Shinju
  • Klan: Yotsuki
  • Żywioł czakry: Raiton, Fuuton
  • Przydomek: Gromowładny
  • Wzrost i waga: 180cm/74kg
  • Specjalizacje: Taijutsu, Soshijutsu, Fuuinjutsu, Hirujutsu, GenJutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Medyczna Torba [1szt] (25W) {45U} Ostrza chakry[2szt] Kiba [miecz szarej straży] Zbroja kręgu [pełna] Sakat kręgu Płaszcz kręgu Ochraniacze dłoni [2szt] (40W) Kamizelka [1szt] (30W) {10Ux2} Maska z materiału [1szt] (10W) Pełny kostium [1szt] (15W) Ochraniacz [1szt] (80W/5W) (pas) Radio [1szt] Pełna zbroja kręgu
  • Wygląd i ubiór: Najbardziej charakterystyczną częścią Garderoby Yotsuki jest czarny płaszcz który można zdjąć tylko górą albo po prostu rozerwać. A płaszcz mierzy tak prawie do kostek, no ma tam do nich z 6-7cm, tylko proponuje nie zwieść się na nim, może wygląda jak sukienka która ogranicza ruchy, ale jest ona bardzo elastyczna, dzięki czemu nie ogranicza ruchów noszącego.
  • Lokacja opaski: Pas
  • Dodatkowe statystyki: -390pch (Byakko no Jutsu R3) Infuin Kai- 03.12.2015 ? hoku -"północ" -lewy palec środkowy: +5 ZR +5 KC +100 pch
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń
  • Link do KP
  • Druga postać: Dante SMG
  • Pakiety: Pakiet "Odkupienie - 02.01 o godzinie 22:34 - wykorzystany

  • Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Baribab Brow » 9 cze 2014, 22:54 post_id: #938

Anulej jak było widać nie spieszył się zbytnio na zebranie dla tego Brow postanowił przyspieszyć nieco gdyż nie chciał przegapić cennych informacji które może tam usłyszeć. Dzięki słowom swojego senseia wie na 90% gdzie odbywa się spotkanie. Władca pustelników wzywa ich a więc mogą spotkać sie tylko w jednym miejscu. Brow podążał wcześniej przygotowana technika gdyż tak jest o wiele szybciej a do tego nie można go w żaden sposób wytropić. Pędził ile tchu i ile sił tylko miał, z każdym metrem zbliżającym go do celu był coraz bardziej ciekawy z jakiego powodu ich władca zwołał zebranie ?

1900pch
Avatar użytkownika
Baribab Brow

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2 cze 2014, 22:10
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 11/11
  • Gakujutsu Tensuu: 3
  • Shinju: 100
  • Yeny: 4225
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 10
  • Udźwig: 125
  • Szybkość: 33
  • Zręczność: 23
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 15
  • Charakter: 15
  • Kontrola czakry: 52
  • Punkty czakry: 1400
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D+)
  • Atut: Bezogoniasty Demon
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Zetsu
  • Wzrost i waga: 74176cm
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Tazo » 10 cze 2014, 06:17 post_id: #961

Tazo po skończonej misji, odebrał to co do niego należało i był ciekaw co teraz się wydarzy. Oczywiście widział tutaj dwóch ludzi którzy szli tędy no ale po co miał by do nich, podchodzić i kogoś z tej dwójki zagadywać jak to jest niepotrzebne ? Natomiast kiedy skończył uchiha swoje zadanie, to ruszył przed siebie tak aby pozwiedzać inne miejscowości i porozglądać się za przyjaznymi ludżmi, otóż każdy z nich powinien być z pochodzenia pustelnikiem.. Ale jak rodzina uchiha się znajdzie to nic się nie stanie jeśli oni będą z dwóch różnych frakcji, które tutaj panują. Lecz kiedy wyruszył przed siebie, nie miał zamiaru się rozglądać więc, gnał na przód przed siebie. Aby ujrzeć jeszcze inne okolice, obok szlaku który, już taro opuszczał..

z/t

Szlak Lodowe Rubieże
Avatar użytkownika
Tazo

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 maja 2014, 16:27
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 27/8
  • Gakujutsu Tensuu: 5
  • Shinju: 100
  • Yeny: 570
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D-)
  • Atut: Odporny
  • Wioska:
  • Klan: Uchiha
  • Wzrost i waga: 50kg/168cm
  • Specjalizacje: Soshijutsu, Genjutsu, Kenjutsu, Doujutsu
  • Ekwipunek: Paczka Kunai [10],Paczka Shurikenów [15], Kabura z torbą medyczną, Katana.
  • Lokacja opaski: Szyja
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Hotarsanderikosso » 13 cze 2014, 20:52 post_id: #1638

Hotarsanderikosso jeszcze nie mógł dojść do siebie po ostatnim zdarzeniu jakie miało miejsce niedaleko Strażnicy Mgły. O tej sytuacji starał się jak najszybciej zapomnieć, gdyż w jego mniemaniu to co tam się zdarzyło w ogóle nie powinno mieć racji bytu. Dlatego też genin postanowił trzymać język za zębami i nikomu nie wspominać o tym co przeżył.
Jego wędrówka trwała już dość długo, a zmęczenie coraz bardziej dawało się we znaki.
- Ksoooo, w którą stronę mam iść?- Mruknął sam do siebie stojąc na rozwidleniu dróg. Jak widać jego orientacja w terenie nie była najlepsza, choć podobno da się to wyćwiczyć. Stanął jak slup soli i zastanawiał się w którym kierunku ma się udać.
.





Spoiler:
Avatar użytkownika
Hotarsanderikosso

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 66
Dołączył(a): 1 cze 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9,5/36
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 335
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 40
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 180/80
  • Ekwipunek: kabura na strzały + 20 aluminiowo-karbowanych strzał; łuk refleksyjny, 2x dymna bomba,paczka makibishi,1 wybuchowa notka(przyczepiona do strzały)
  • Dodatkowe statystyki: Buyou motte Ashimoto Poziom 1 szybsze wyciągania strzał z kabury o 0,3 Atut
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Igayoshi » 13 cze 2014, 21:56 post_id: #1655

Chłopak wznowił marsz po ostatnim postoju. Nie spieszył się nigdzie. Szedł już kilka godzin z regularnymi przerwami gdy się już zmęczył. W duchu cieszył się z nowej broni. Co jakiś czas delikatnie przejeżdżał opuszkami palców po rękojeści katany, tak jakby chciał zapisać sobie dokładnie w pamięci jej fakturę. Co jakiś czas wyciągał ją i wykonywał proste ćwiczenia aby oswoić się z jej ciężarem. Niedaleko przed sobą widział rozstaje. Ostatni raz przed przejściem na inną trasę wysuną miecz. Nabrał w tym lekkiej wprawy. Tsuka jakby sama wskoczyła mu do ręki. Wykonał dwa szybkie kroki w przód, zamarkował cios od lewej strony na głowę, po czym skracając ruch obrócił całkowicie miecz tak by czubek wskazywał lewą stopę "przeciwnika" a następnie szybkim poderwaniem w górę rozciął jego ciało od lewego biodra aż po prawe ramię. Zadowolony schował znowu miecz i ruszył przed siebie. Wtem dojrzał człowieka. Początkowo coś mu nie pasowało. Gdy podszedł bliżej dostrzegł, że mlecznobiałe włosy osobnika zlewają się z otaczającą ich delikatną mgiełką. Tym co dokładnie zwróciło uwagę Igayoshiego były złociste oczy mężczyzny. Gdy chłopiec zbliżył się jeszcze bardziej zorientował się, że nieznajomy jest znacznie wyższy od niego. Nie zdziwiło go to. Sam był raczej niski, jednakowoż różnica była na prawdę znacząca. Teraz niebieskooki przerzucił wzrok na to czym zainteresowany był od początku. Łuk. Przewieszony przez plecy mężczyzny łuk. Prosty, drewniany. Jeden z najtańszych. Sam, gdy był jeszcze w faktorii zastanawiał się czy aby sobie takiego nie sprawić. W momencie gdy mijał mężczyznę zwolnił lekko. Dłoń odruchowo oparł na rękojeści katany. Był podejrzliwy. Igayoshi zawsze był podejrzliwy wobec nieznajomych. Zbyt wiele wycierpiał by łatwo zaufać. Nie spuszczał wzroku z rąk osobnika. To ręce były najgroźniejsze a jednocześnie ciężko było się poruszyć, spróbować kopnąć nie ruszając nimi. Pilnował.
Avatar użytkownika
Igayoshi

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 maja 2014, 18:18
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 258
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 375
  • Szybkość: 30
  • Zręczność: 25
  • Wytrzymałość: 35
  • Percepcja: 25
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Atut: Urodzony Pięściarz
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 162cm/48 kg
  • Specjalizacje: JuJutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Plecak; Kabura; Pas; Rękawiczki; Ochraniacze dłoni; Katana
  • Lokacja opaski: Lewe ramię
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Hotarsanderikosso » 14 cze 2014, 12:45 post_id: #1713

Miał dylemat i to nie mały. Zgubił się. Mimo iż mężczyzna powinien mieć obeznanie w terenie, to jak widać, jednak nie wszyscy dostają ten że dar. Przez dłuższą chwilę Hotarsanderikosso nie miał zielonego pojęcia w którą stronę ma się udać. Tak naprawdę nigdzie mu się nie spieszyło, więc błądzenie bez celu może i nie byłoby takim złym pomysłem? Jedno jest pewne. Hotarsanderikosso nie chciał dojść do terenu w którym zamieszkuje jedna z wrogich frakcji, gdyż wiedział że taka wyprawa może przyprawić mu nie lada kłopotu. Niestety w dzisiejszych czasach( czytaj po wojnie shinobi) łatwo jest sobie nabić guza. Ludzie stali się bardziej nieufni, każdy tak naprawdę pilnuje swoich jajek a o inne już nie dba. Stał więc jak kurwa na zakręcie, czekająca na okazję, rozmyślając w którą stronę ma się udać. Na wschód- Pomyślał zmierzając w ów kierunku. Po przejściu raptem dwóch kroków w oddali dostrzegł zbliżającą się postać. Może jego spytam o drogę?- To była pierwsza myśl która pojawiła się w głowie genina. Ten gość musi wiedzieć przecież skąd wraca, prawda? Po krótkiej chwili Hotar już był w stanie dostrzec wyraźnie całą posturę i znaki charakterystyczne nieznanego mu chłopaka.
Tajemniczy gość w długim płaszczu wyglądał na całkiem normalnego. Zdecydowanie był młodszy od Hotara. Miał jakieś 160 centymetrów wzrostu, a jego zarys twarzy wyglądał jeszcze dziecinnie, przez co granica jego wieku to pewnie co najwyżej 18 lat... Lecz to nie wygląd zewnętrzny przykuł uwagę Hotara a jego ekwipunek. Chłopiec miał przypiętą do pasa katanę. W tym momencie mimo jego młodego wieku Hotarsanderikosso nie mógł go zlekceważyć. Kątem oka łucznik dostrzegł że chłopiec posuwa rękę na rękojeść katany. Czyżby chciał wyprowadzić cięcie zza moich pleców? Sytuacja nabrała nieprzyjemnego obrotu spraw, Hotar nie znał zamiarów rywala więc jego ruch uznał za atak.
Szybki odskok na maksymalną odległość z jednoczesnym obrotem o 180 stopni. Tak, łuk znalazł się już w jego rękach a strzała na cięciwie była gotowa do wystrzelenia.
- Zdejmij rękę z rękojeści katany. Mama nie nauczyła cię że atakowanie zza pleców jest karygodnym czynem?- Co prawda pozwolił sobie rzucić żartem lecz jego czyny były nadzwyczaj poważne. W każdej chwili był gotowy wystrzelić strzałę. Jeśli chłopiec nie zdejmie reki z rękojeści łucznik będzie zmuszony rozpocząć walkę... Więc? decyzja należy tylko do chłopca o błękitnych włosach.
.





Spoiler:
Avatar użytkownika
Hotarsanderikosso

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 66
Dołączył(a): 1 cze 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9,5/36
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 335
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 40
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 180/80
  • Ekwipunek: kabura na strzały + 20 aluminiowo-karbowanych strzał; łuk refleksyjny, 2x dymna bomba,paczka makibishi,1 wybuchowa notka(przyczepiona do strzały)
  • Dodatkowe statystyki: Buyou motte Ashimoto Poziom 1 szybsze wyciągania strzał z kabury o 0,3 Atut
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Aule » 14 cze 2014, 18:51 post_id: #1751

Jak nie będziecie przestrzegać regulaminu spadnie lawina. Jak mnie będziecie wkurzać zapewne też.

Ewidentnie nie macie nerwów ze stali - obaj postanowiliście nastroszyć się jak jeże i na jedną niewinną oznakę niepewności drugiego ruszyć do ataku. Przyczailiście się więc w odległości jakichś piętnastu metrów czekając na najlżejsze poruszenie przeciwnika. Po lewej ręce Hotara jest wydeptany szlak, szeroki na jakieś sześć, może siedem metrów - wystarczy, aby swobodnie przejechał jeden wóz, ale minięcie się dwóch byłoby prawdziwym wyzwaniem. Na prawo zaś mamy kolejno metrowej długości zaspę, niewielki rów, kawałek przecinki i zaśnieżony las. Oczywiście, jak to bywa na waszej chłodnej i nieprzystępnej wyspie, wszystko pokryte jest rozsądną warstwą białego puchu co może wam w znaczący sposób utrudniać poruszanie. Cóż, tak czy inaczej wybraliście walkę jako rozwiązanie - warto jednak dodać, że należycie do jednej frakcji, więc jeśli się pozabijacie będziecie mieć z tego względu problemy.

Iga -> Hotar

Piszcie na GG/pw kiedy mam dać posta
Avatar użytkownika
Aule

 
Posty: 106
Dołączył(a): 7 cze 2014, 12:31
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Mistrz gry
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Igayoshi » 15 cze 2014, 10:30 post_id: #1849

Niach. Nie tak to miało wyglądać.
Pomyślał sobie Iga. Wszystko się poplątało. Jak widać nieznajomy z początku nie miał żadnych złych zamiarów, a co gorsza teraz to błękitnooki wyglądał na napastnika. Powoli zsunął rękę z miecza i podniósł ją do góry w pojednawczym geście. Po chwili coś mu przyszło do głowy. I tak wałęsał się bez celu więc czemu by nie uprzyjemnić sobie dnia? Opuścił rękę i rozpiął pas, który też zaraz odłożył pod drzewo. Starszy osobnik nie powinien go chyba zaatakować z zaskoczenia... prawda? Oczywiście młodszy chłopak zachowywał stałą czujność. Nigdy nic nie wiadomo. Teraz bez zawadzającego pasa przyjął pozycję do walki. Miał nadzieję, że jego gest zostanie odczytany jako zaproszenie do sparingu a nie walki na śmierć i życie.
Mimo wszystko wierzył w siebie a z tego co widział łuk oponenta nie należał do najlepszych. Co prawda wszystko zależało tak na prawdę od strzał... Iga ostatni raz machnął do przeciwnika pokazując, że jest gotowy. Wtem, może troszkę późno odezwały się dobre maniery.
-Nazywam się Igayoshi!
Już bez zbędnego ociągania ruszył. Biegł szybko, arytmicznie odskakując na boki. Starał się utrudnić mężczyźnie celowanie. Zmierzał w swoje lewo czyli w kierunku lasku. Zmieniał również tempo. Sam także miał pewne doświadczenie z łukiem. Wiedział jak bardzo coś takiego przeszkadza. Jeśli bezproblemowo dotarł do rowu miał zamiar poruszać się nim wzdłuż, zachodząc starszego od flanki.
Avatar użytkownika
Igayoshi

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 maja 2014, 18:18
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 258
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 375
  • Szybkość: 30
  • Zręczność: 25
  • Wytrzymałość: 35
  • Percepcja: 25
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Atut: Urodzony Pięściarz
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan:
  • Wzrost i waga: 162cm/48 kg
  • Specjalizacje: JuJutsu
  • Ekwipunek: Paczka kunai [10szt.]; Paczka shuriken [15szt.]; Plecak; Kabura; Pas; Rękawiczki; Ochraniacze dłoni; Katana
  • Lokacja opaski: Lewe ramię
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Hotarsanderikosso » 15 cze 2014, 11:55 post_id: #1869

Chyba poraz pierwszy od jakiegoś czasu, ktoś od razu posłuchał Hotara wykonując jego polecenie. To było dziwne. Młody shinobi postanowił nie tylko zdjąć rękę ze swojej rękojeści, ale także odłożyć swój pas wraz z mieczem gdzieś pod drzewo. Czyżby miał pokojowe zamiary? Nic bardziej mylnego. Chwilę później błękitnowłosy przyjął pozycję która świadczyła o gotowości do walki. Tylko czemu odłożył on ten miecz? Czyżby czuł się tak pewnie? Co prawda wiara we własne możliwości popłaca lecz z drugiej strony niedocenianie swoich potencjalnych przeciwników może w bardzo łatwy sposób doprowadzić do klęski. Widząc Biegnącego Igayoshiego w jego stronę, Hotar wiedział że walka właśnie w tym momencie się rozpoczęła i musi zrobić wszystko aby go zatrzymać. Co prawda wcześniejsze zachowanie rywala dało dużo do myślenia, dlatego też Hotar nie chce go zabić w tym pojedynku a jedynie nauczyć rozwagi i pokory na przyszłość. Jego strzały nie będą wystrzeliwane z maksymalną siłą, gdyż taka strzała podczas trafienia mogłaby nieźle uszkodzić chłopaka. Dlatego też Chotar podczas wystrzału używa nieco mniej siły, tak aby strzała która trafi oponenta zadała zmniejszone obrażenia i znacznie opóźniła go. Więc plan Hotar miał już ustalony, zatem trzeba by przystąpić do działania. Genin nie cacka się i od razu uaktywnia swój Tsūjitegan - poziom pierwszy, przez co rywal może bez problemu dostrzec jego czerwony kolor oczu. W tym momencie jego percepcja znacznie się poprawiła, a ruchy rywala z łatwością powinny być dostrzegalne. Pierwsza strzała została wystrzelona z łuku w tym samym momencie co przeciwnik ruszył w jego stronę... Bez chwili zastanowienia Hotar odskoczył na tak zwaną skośkę w stronę którą poszedł rywal(jednocześnie w tył, zwiększając jeszcze swoja odległość), tak aby sylwetka rywala znajdowała się od frontu i częstuje go jeszcze jedną strzałą. Oczywiście Hotar na chwilę obecną celuję w dolną część sylwetki rywala. Tak nogi to jego cel. Jeśli trafi wygrana z spowolnionym rywalem powinna być o dużo łatwiejsza.





Spoiler:
.





Spoiler:
Avatar użytkownika
Hotarsanderikosso

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 66
Dołączył(a): 1 cze 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9,5/36
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 335
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 40
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 180/80
  • Ekwipunek: kabura na strzały + 20 aluminiowo-karbowanych strzał; łuk refleksyjny, 2x dymna bomba,paczka makibishi,1 wybuchowa notka(przyczepiona do strzały)
  • Dodatkowe statystyki: Buyou motte Ashimoto Poziom 1 szybsze wyciągania strzał z kabury o 0,3 Atut
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Aule » 15 cze 2014, 12:43 post_id: #1879

A więc bratobójcza walka na śmierć i życie...
Uhm.
Po małym pokazie striptizu w wykonaniu Iga walczący zaczęli sobie hasać po zaśnieżonym polu bitwy. Łucznik - jakie to zaskakujące - przygotował łuk do strzału i spróbował strzelić. Fakt, że strzała leci 4,8m/s wznosi trafienie na poziom wyczynów cyrkowych. Pocisk poleciał łagodnym łukiem i pędząc niczym umierający ślimak minęła biegnącego jak małpa na prochach kenusera. Władający mieczem shinobi w międzyczasie pokonał krótki dystans między środkiem drogi, a rowem i chociaż w głębokim śniegu biegnie nieco wolniej niż na odsłoniętej nawierzchni, jest też o wiele trudniejszym celem i nie można go łatwo dorwać. To znaczy pod warunkiem, że ktoś nie ustawi się nieco nad rowem i nie będzie strzelał bezpośrednio na wprost. Strzała wystrzelona z oszałamiającą siłą równą 24 pomknęła prosto ku piersi biegnącego Igayoshiego... Zważywszy na fakt przelecenia dziesięciu metrów (siła strzały zmalała o 3,5), a także posiadanie przez cel wysokiej wytrzymałości (oraz ubrania) strzała wykonała drobniutką rankę na żebrach ninjy. Ot, takie zwykłe rozcięcie, porównywalne do zacięcia się nożem przy krojeniu czegokolwiek. Nie ma rewelacji, a dystans jest już mały.

Hotar - Iga
Avatar użytkownika
Aule

 
Posty: 106
Dołączył(a): 7 cze 2014, 12:31
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Mistrz gry
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Hotarsanderikosso » 15 cze 2014, 15:26 post_id: #1904

Był szybki, a jego zwinne ruchy znacznie utrudniały trafienie go. Od razu można było poznać że ten gość walczy w zwarciu i jest w tym całkiem dobry. Przecież zwykły shinobi używający jakiegokolwiek ninjutsu tak się nie rusza. Mimo to został on trafiony już za drugim podejściem i właśnie w tym momencie pojawia się problem. Strzała która dotarła celu zrobiła tylko małą ranę na jego ciele, tak na dobrą sprawę nie wyrządzając mu poważniejszej szkody. Co prawda Hotar nie chciał go zabić i osłabiał ataki, lecz nie o taki efekt mu chodziło. Gość musiał być bardzo wytrzymały, choć z drugiej strony drewniane strzały to nie broń którą można zawojować świat. Mimo małej rany na klatce Hotar nie zniechęcił się, wręcz przeciwnie. Dostał impuls który go podbudował i dodał mu jeszcze większej pewności siebie. Jak już wcześniej wspomniałem(we wcześniejszym poście) łucznik starał się podążać za rywalem aby mieć go ciągle przed sobą jednocześnie zwiększając dystans miedzy nimi, zatem zrobił jeszcze jeden skok na skośkę tak aby znalazł się nad rowem(nie wchodził do niego jak rywal) wyciągając strzałę i umieszczając ją na cięciwie łuku, która po chwili zaczęła się błyszczeć, wystrzelił ją w kierunku rywala(tu użył Binshou Shinme w celu natychmiastowego ładowania). Warto dodać że Hotar stał nieco wyżej więc strzała nie leciała równolegle do podłoża, a pod lekkim skosem w dół, przez co trafienie celu powinno stać się prostsze. W razie gdyby strzała nie uzyskała oczekiwanego efektu łucznik tym razem bierze do ręki trzy strzały umieszczając je na cięciwie i gdy przeciwnik będzie już naprawdę blisko (jakieś 5-4 m od niego) ciska nimi we wroga. Warto dodać że w tym ruchu Hotar łączy dwie techniki a jest to Tama Same i Binshou Shinme. Z tym że tylko środkowa strzała zamieniła się w coś co na kształt przypomina szczeki rekina.
Gdyby wszystko zawiodło Hotar wykonuje szybka pieczeć do shunshina w celu ponownego zwiększania ich dzielącej odległości o jakieś 10-15 metrów.

Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:
.





Spoiler:
Avatar użytkownika
Hotarsanderikosso

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 66
Dołączył(a): 1 cze 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9,5/36
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 335
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 40
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 180/80
  • Ekwipunek: kabura na strzały + 20 aluminiowo-karbowanych strzał; łuk refleksyjny, 2x dymna bomba,paczka makibishi,1 wybuchowa notka(przyczepiona do strzały)
  • Dodatkowe statystyki: Buyou motte Ashimoto Poziom 1 szybsze wyciągania strzał z kabury o 0,3 Atut
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Aule » 17 cze 2014, 11:02 post_id: #2131

Jako, że Iga mimo napomnień nie odpisał na posta w ciągu ponad 24h...

Hotar wykonał swoją oślepiającą technikę strzelając przeciwnikowi pod nogi i oślepiając go. Rozbłysk światła również i jemu ograniczył nieco wizję, ale nieporównywalnie do Iga. W związku z oszołomieniem i niepewnością własnej egzystencji posiadacz zostawionych pod drzewem mieczy wbiegł w zaspę, wylądował w niej głową do przodu i w ten sposób utkwił tracąc przytomność. Wyglądało to na koniec walki, a jako kolega z frakcji jesteś obowiązany zadbać o ekwipunek towarzysza i zabrać go do wioskowego szpitala. Tak czy inaczej - to Hotar okazał się zwycięzcą tego krótkiego i (bądźmy szczerzy) mało satysfakcjonującego sparingu. Nie bardzo mógł czy to pokazać swoje umiejętności czy choćby się rozruszać, ale to nie stanowi sprawy.

Iga - za przegraną 1,5 KT
Hotar - za wygraną 4 KT
Avatar użytkownika
Aule

 
Posty: 106
Dołączył(a): 7 cze 2014, 12:31
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu:
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 500
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Mistrz gry
  • Wioska:
  • Klan:
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Hotarsanderikosso » 17 cze 2014, 11:32 post_id: #2135

Jak widać technika Hotarsanderikossa wykonała w stu procentach swoje zadanie. Przeciwnik nie widział nic jego percepcja spadła do zera przez co wylądował w zaspie śniegu i był niezdolny do dalszej walki... Hotarsanderikosso odłożył luk zawieszając go sobie przez plecy i postanowił pomóc nieznajomemu który chciał go zaatakować. Wyjął mu łeb z zaspy i starał się go ocucić.. Kiedy Hotarsanderikosso dostrzegł że gość powoli odzyskuje przytomność postanowił nie czekać na niego aż się w pełni ocknie, więc wyruszył w dalszą drogę, zbierając miedzy czasie swoje strzały które wystrzelił podczas tego pojedynku. Znał on technikę dzięki czemu wszystkie strzały będą w prosty sposób naprawione i możliwe do ponownego użytkowania

nmm
.





Spoiler:
Avatar użytkownika
Hotarsanderikosso

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 66
Dołączył(a): 1 cze 2014, 16:39
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 9,5/36
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 335
  • Liczba śmierci: 0
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 30
  • Udźwig: 250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 40
  • Wytrzymałość: 10
  • Percepcja: 15
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 10
  • Kontrola czakry: 40
  • Punkty czakry: 1000
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin
  • Wioska: Pustelnicy
  • Klan: Sabataya
  • Wzrost i waga: 180/80
  • Ekwipunek: kabura na strzały + 20 aluminiowo-karbowanych strzał; łuk refleksyjny, 2x dymna bomba,paczka makibishi,1 wybuchowa notka(przyczepiona do strzały)
  • Dodatkowe statystyki: Buyou motte Ashimoto Poziom 1 szybsze wyciągania strzał z kabury o 0,3 Atut
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń


Re: Szlak

Postprzez Lin Yao » 25 cze 2014, 10:54 post_id: #3410

Nareszcie upragniony szlak! Po wielu godzinach tułaczki po Dolinie Mgły, Linowi wreszcie udało się dotrzeć na szlak. Oczywiście gdyby nie Kutaragi, poszukiwacz przygód, to chłopak nadal błądził by we mgle. Sytuacja nie wyglądała wtedy najlepiej. Opuściła go całkiem motywacja i jedyne na co było go stać, to wtulenie się w kołdrę ze śniegu. Zamarzłbym tam, pomyślał dostrzegając w oddali chatkę o której mówił Kutaragi. Skierował się w jej kierunku. Gdy tylko powołał się na poszukiwacza przygód, to otrzymał ciepłe posłanie. Mieszkańcami domku był starszy mężczyzna o siwej, długaśnej brodzie. Nie był może najprzyjemniejszy w obcowaniu, ale nie zadawał wielu pytań i poczęstował Lina również jadłem. Więcej chłopakowi nie było trzeba. Z samego rana ruszył w dalszą podróż. Kierował swoje kroki do Śnieżnej Fortecy. Miejsca, gdzie mieszkali członkowie frakcji Pustelników. On sam nie miał tam swojego lokum, ale miał tam pewne interesy. Być może tym razem uda mu się dowiedzieć czegoś nowego o mistrzu, tajemniczej masce i znikających ludziach.

NMM

Wędruję z: Strażnicy Mgły
do: Szlak Lodowych Rubieży
Avatar użytkownika
Lin Yao

Postacie nieaktywne
Postacie nieaktywne
 
Posty: 38
Dołączył(a): 10 cze 2014, 08:42
POSTĘP
Pokaż Zwiń
  • Sława ogólna:
  • Reputacja Paragona: 0
  • Reputacja Renegata: ...
  • Keihatsu Tensuu: 11.5/14
  • Gakujutsu Tensuu: 0
  • Shinju: 100
  • Yeny: 145
  • Liczba śmierci:
  • Zwiń
STATYSTYKI
Pokaż Zwiń
  • Siła: 20
  • Udźwig: 114,5/250
  • Szybkość: 20
  • Zręczność: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Percepcja: 20
  • Siła woli: 20
  • Charakter: 20
  • Kontrola czakry: 35
  • Punkty czakry: 1110
  • Zwiń
CECHY
Pokaż Zwiń
  • Ranga: Genin (D)
  • Atut: Geniusz
  • Wioska:
  • Klan: brak danych
  • Wzrost i waga: 54 kg; 170 cm
  • Specjalizacje: Jikukan, Ninjutsu, Fuuinjutsu
  • Ekwipunek: Kabura (4x kunai; 1x shuriken; 5x wybuchowa notka); Plecak (6x kunai; 14x shuriken); Pas; Tanto
  • Wygląd i ubiór: w KP
  • Dodatkowe statystyki: +5W (bandaż na rękach)
Zwiń
UŻYTKOWNIK
Pokaż Zwiń

Następna strona

Powrót do Strona główna forum

Powrót do Dolina Mgieł

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość



ssrpg.pl